کد خبر 876773
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
زلزله

سرپرست اورژانس کشور آخرین وضعیت وقوع زلزله در تازه آباد کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، پیر حسن کولیوند سرپرست اورژانس کشور در خصوص آخرین جزییات از زلزله 5/9 ریشتری کرمانشاه توضیح داد: 10 تیم ارزیاب و بالگردهای اورژانس کشور به منطقه تازه آباد کرمانشاه اعزام شده‌اند.

وی توضیح داد: عمق زمین لرزه 5 کیلومتر بوده است.

کولیوند تصریح کرد: استان های همجوار استان کرمانشاه در آماده‌باش کامل قرار دارند؛ همچنین تیم های ارزیاب خبر از مصدومیت تعدادی از هموطنان می‌دهند.

سرپرست اورژانس کشور گفت: تا کنون سه مورد مصدوم توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که همگی از اهالی منطقه جوانرود بوده اند.

وی توضیح داد: برخی از بالگردها به دلیل شرایط نامساعد جوی و تندباد مجبور به بازگشت به آشیانه شده‌اند.تاکنون چهار پس لرزه به ثبت رسیده، که بزرگترین آنها 4/2 ریشتر شدت داشته است. زمین لرزه علاوه بر کرمانشاه در سه استان کردستان،‌ ایلام و همدان نیز احساس شده است.

همچنین بازوند، استادار کرمانشاه گفت: تمام تیم های هلال احمر، بخشداری و سپاه پاسداران به منطقه اعزام شده اند؛ این زلزله تا کنون 25 مصدوم داشته است که همگی به صورت سرپایی مداوا شده‌اند و خوشبختانه این حادثه تا کنون تلفات جانی نداشته است؛ زلزله باعث تخریب جزیی برخی از ساختمان‌ها شده است.

گفتنی است در منطقه زلزله زده کرمانشاه 14 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس