حمید درخشان

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس بخواهد با تفکر انجام 16 بازی بسته در نیم فصل اول به میدان برود خیلی زود دستش رو و کارش دشوار می شود.

سرویس ورزش مشرق -  با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس این تیم در نیم فصل اول در حالی باید به مصاف رقبا برود که نه تنها یارگیری نداشته بلکه محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و وحید امیری را هم از دست داده است.

حمید درخشان در گفت و گو با مشرق، درباره اینکه پرسپولیس در وضعیت فعلی چطور می تواند در مسابقات حضور پیدا کند حرف زد.

متن صحبتهای او در ادامه می آید:

*وضعیت پرسپولیس با از دست دادن چند مهره مؤثرش را چطور ارزیابی می کنید؟

- این موضوع صدمه بزرگی به پرسپولیس زده است. هم در لیگ و هم در لیگ قهرمانان آسیا. بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به خاطر کاری که مهدی طارمی با این تیم کرد یک اشتباه عجیب و بچگانه بود که حالا تیم را با دشواری های زیادی مواجه کرده است. البته پرسپولیس در این مدت نفرات خوبی گرفت ولی آنها در دور رفت لیگ نمی توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.

* چه راهکاری برای این موضوع وجود دارد؟

- پرسپولیس باید با همان هایی که هستند وارد لیگ شود. البته کار سخت است اما با شناختی که از کادر بازیکنان باقیمانده در تیم داریم می دانیم همه با تمام توان کمک می کنند.

* احتمال دارد پرسپولیس با روش تیم ملی و سیستم اول گل نخور بعد گل بزنِ کی روش، در دور رفت به میدان برود و در دور برگشت با اضافه شدن رفیعی، ترابی و بقیه همان تیم هجومی فصل قبل شود؟

- این هم یک راهکار است ولی قطعا خیلی زود دست تیم رو می شود. می توان این راهکار را برای چند بازی محدود استفاده کرد ولی در 16 بازی کاربردی نیست.

* پس برانکو چکار کند بهتر است؟

- خوشبختانه شنیده ایم که جوانان خوبی از تیم های امید و جوانان به تیم بزرگسالان اضافه شده اند. قطعا این بچه ها انگیز های زیادی برای درخشش در تیم دارند و این می تواند یکی از بهترین اتفاقات برای پرسپولیس باشد. پرسپولیس به این نیروی جوانی نیاز دارد و باید با احتیاط در نیم فصل اول به میدان برود.

* بازی با الدحیل هم در پیش است. روش تدافعی آنجا جواب می دهد؟

- قطعا ما باید در زمین الدحیل با روش کاملا هوشمندانه تدافعی به زمین برویم تا حداقل یک مساوی در قطر بگیریم و بعد در تهران و با فشاری که تماشاگر پرسپولیس به الدحیل می آورد این حریف گردن کلفت را شکست بدهیم.

* نظرتان درباره بازی اول با پدیده مشهد چیست؟

- بازی های اول همیشه خوب و زیبا از کار در نمی آیند. هر دو تیم از بدنسازی خارج شده اند و برای پرسپولیس باید این مهم  باشد که در این بازی بیرون خانه دست خالی به تهران برنگردد. امیدوارم در هفته اول با برد به کارش پایان بدهد تا نویدبخش شروعی خوب در لیگ برتر جدید باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    0 0
    پرسپولیس اصلا دیگه ملی پوشی داره!!؟
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
    0 0
    حمید جان تو از فوتبال چیزی نمی فهمی چندبار هم عملا این را ثابت کردی لطفا محترمانه ساکت شو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس