کد خبر 876494
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰
ایگور کولاکوویچ

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه یکی از ملی پوشان مصدوم هفت روز غایب خواهد بود، گف: حساس شدن روی کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی تیم ملی را تحت فشار قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، ایگور کولاکوویچ بعد از اتمام تمرین امروز تیم ملی والیبال در جمع خبرنگاران گفت: ۲۱ روز به بازیکنان استراحت داشتیم. این سومین روزی است که تمرینات خود را شروع کرده ایم و نمی توانم چیز خاصی بگویم. کارمان را نه از نقطه صفر بلکه کمی جلوتر از آن شروع کرده ایم. از نظر فیزیکی کار را جلو می بریم و به جایی که می خواهیم می رسیم. 

وی در خصوص مصدومیت سعید معروف در تمرین امروز و آسیب دیدگی اصغر مجرد دیگر ملی پوش ایران در تمرین گذشته، تاکید کرد: در خصوص آقای مجرد باید بگویم به خاطر حرکتی که به دستش داد مصدوم شد و هفت روز غایب است. معروف هم امروز همین اتفاق برایش افتاد و او را برای گرفتن عکس MRI فرستادیم تا تکلیفش مشخص شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره اضافه شدن دیرهنگام بازیکنان جوان به تیم و اینکه آیا از این بابت نگران نیست؟ گفت: نگرانی شما از چه نظر است؟

خبرنگار در پاسخ گفت که منظورش نگرانی از بابت هماهنگی  است. کولاکوویچ ادامه داد: از آنجایی که مسابقات قهرمانی جوانان آسیا حکم انتخابی برای مسابقات قهرمانی جهان را دارد، ما این اجازه را دادیم سه بازیکن به تیم جوانان بروند. بعد از ۱۰ روز غیبت در اردوی تیم ملی والیبال، می توانند خودشان را با تیم هماهنگ کنند.

وی درباره اینکه مسئولان ورزش از تیم ملی والیبال برای بازی های آسیایی انتظار مدال طلا دارند، گفت: چون در دوره قبلی بازی ها ایران به مدال طلا رسید، این یک فشار سنگینی به ما آورده است. ما این فشار را تحمل می کنیم و تلاش می کنیم به این هدف برسیم. 

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: این فشار سنگین برای کسب مدال طلا خوب نیست. باید توجه داشته باشیم که رقبای ما از جمله ژاپن، چین و کره دارند کار می کنند و می جنگند و بیش از حد حساس شدن روی این موضوع و بالابردن فشار روی بازیکنان جالب نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس