کد خبر 876467
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
انتصاب

با حکم رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات این نهاد منصوب شدند.

به گزارش مشرق، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در احکامی جداگانه مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت و مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات این نهاد را منصوب کرد.

«مجید باجلان» با حکم فتاح جایگزین علی نورمحمدی در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت شد.

بیشتر بخوانید:

ساختمان جنجالی کمیته امداد فروخته شد

فتاح در حکم انتصاب مدیرعامل صندوق امداد ولایت تاکید کرده است: هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی لازم به منظور توسعه منابع از طریق جذب سپرده‌های مردمی و تعامل موثر با بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری به منظور ارتقا سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی با سرعت مطلوب به متقاضیان براساس ساختاری چابک و کارآمد در تمام نقاط کشور ضمن رعایت دقیق اصول و مقررات اداری، مالی از جمله وظایف مورد انتظار است.

باجلان که از سال ۱۳۷۷ در کمیته امداد مشغول به خدمت است با مدرک تحصیلی دکتری مدیریت مالی پیش‌ از این ذی‌حساب و دستیار معاونت اداری و مالی کمیته امداد بوده است.

رئیس کمیته امداد در حکمی دیگر «سید عبدالله حسینیان» را به سمت مدیرکلی فناوری اطلاعات این نهاد منصوب کرد.

فتاح در حکم مدیرکل فناوری اطلاعات با تاکید بر «امداد الکترونیک» از حسینیان خواسته است: دست‌یابی به «امداد همراه» با هدف تسهیل و تسریع جریان خدمت به محرومان، شفافیت جریان اطلاعات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را با سهولت دسترسی برای عموم در دستور کار قرار دهد.

حسینیان سابقه مدیر کلی فناوری و اطلاعات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را در کارنامه خود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس