کد خبر 876345
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
فتاحی

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می‌گوید هنوز نامه‌ای مبنی بر انتقال امتیاز گسترش فولاد به ماشین‌سازی به این سازمان ارسال نشده است.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی، مالک باشگاه ماشین سازی تبریز، دیشب (جمعه) از انتقال امتیاز لیگ برتر گسترش فولاد به ماشین سازی خبر داد. البته مالک ماشین‌سازی تبریز در ادامه اعلام کرد که این انتقال تنها در نام‌های دو تیم بوده و پس از حضور ماشین‌سازی در لیگ برتر، محمدرضا زنوزی مالکیت این باشگاه را در اختیار می‌گیرد.

سعید فتاحی درباره این انتقال امتیاز گفت: هنوز درباره جابه‌جایی گسترش فولاد و ماشین‌سازی، نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ ارسال نشده است. مشکل گسترش فولاد برای حضور در لیگ برتر مالکیت این باشگاه به خاطر حضور هم‌زمان زنوزی در گسترش فولاد و تراکتورسازی بود که باید این مشکل حل شود.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا قانونی مبنی برممنوعیت انتقال امتیاز باشگاه لیگ برتری به لیگ یکی وجود دارد؟ توضیح داد: مشکلی برای انتقال امتیاز تیم‌های لیگ برتری به لیگ یکی وجود ندارد، فقط باید امتیاز تیم لیگ برتری به تیمی در همان استان منتقل شود.

او در ادامه درباره مشکلاتی که تیم‌های مانند سپیدرود و نفت مسجد سلیمان برای حضور در لیگ برتر دارند، اظهار کرد: مشکل سپیدرود حل شد و با رای دادگاه محمد نوین مالک این باشگاه شده است. معایب ورزشگاه نفت مسجد سلیمان در حال برطرف شدن است. هم‌چنین هیات مدیره این تیم هم در روزهای آینده اعلام می‌شود تا نفت مسجد سلیمان مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداشته باشد.

فتاحی در پایان درباره بازدیدش از ورزشگاه شهید وطنی که محل برگزاری دیدارهای نساجی است، توضیح داد: ورزشگاه شهید وطنی پیشرفت خوبی داشته است و قرار است در دو روز آینده مشکل نور ورزشگاه را هم حل کنند تا برگزاری بازی‌های لیگ برتر در این ورزشگاه ممکن شود. اگر نور ورزشگاه آماده نشود، دیدار هفته نخست نساجی مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه سیمرغ ساری برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس