ماشین سازی و گسترش فولاد

رئیس هیأت فوتبال استان ‌آذربایجان شرقی گفت: قبل از اینکه واگذاری تیم فوتبال ماشین سازی صورت بگیرد باید تسویه حساب با بازیکنان گسترش انجام شود.

به گزارش مشرق، محمد جواد ششگلانی در خصوص اینکه آیا ماشین‌سازی به جای گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر می‌تواند حاضر شود، گفت: از نظر ما این اتفاق نیفتاده است چرا که هنوز کسی به هیأت فوتبال نیامده تا این واگذاری را ثبت کند. طبق کمیسیون ماده ۵ باید کارهای اداری انجام شود، در هیأت فوتبال ثبت شود و ما بعد از اینکه وزارت ورزش تائید کرد نامه را برای فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم. در حال حاضر در حد حرف است.

وی در ادامه گفت: سال گذشته از شخص زنوزی شنیدم که قبل از اینکه امتیاز تراکتورسازی را خریداری کند به دنبال این بود تا گسترش فولاد و ماشین‌سازی تبریز جابجا شود و به دنبال این بود تا کارهای اداری‌اش انجام شود اما از نظر قانونی اگر کارهای اداری انجام شود این واگذاری مشکلی ندارد و ماشین‌سازی می‌تواند در لیگ برتر بازی کند. هنوز تکلیف مالک باشگاه ماشین‌سازی مشخص نشده و در حال حاضر کارهای لازمه در حال انجام شدن است.

رئیس هیأت فوتبال تبریز در ادامه درباره اینکه تکلیف بازیکنانی که با گسترش قرارداد دارند چه خواهد شد، گفت: بازیکنانی که با گسترش فولاد قرار داد دارند و همینطور بازیکنانی که از گذشته با ماشین‌سازی قرارداد دارند می‌توانند جابجا شوند. افرادی که با گسترش قرارداد دارند در لیگ برتر می‌مانند و به اسم ماشین‌سازی در لیگ برتر بازی خواهند کرد. ممکن است در این انتقال یک یا دو بازیکن جابجا شوند، از لیگ یک به لیگ برتر و از لیگ برتر به لیگ یک انتقال صورت بگیرد ولی هیچ مشکلی ندارند و بازیکنانی که از گذشته با تیم گسترش قرارداد دارند می‌توانند با اسم ماشین‌سازی در لیگ برتر حاضر شوند. 

وی در پایان گفت: باید قبل از اینکه واگذاری صورت بگیرد تسویه حساب با بازیکنان گسترش انجام شود. هنوز نامه‌ای ارسال نشده است و مسئولین ماشین‌سازی فرصت دارند تا قبل از آغاز لیگ برتر و همینطور قبل از پایان رسیدن پنجره نقل و انتقالات کارهای واگذاری را انجام دهند و بازیکنان مد نظر خود را ثبت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس