فتح الله زاده

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:من از سازمان بازرسی می‌خواهم که اگر به خاطر 3 میلیارد تومان ما را سوال‌پیچ می‌کردید الان هم با 250 میلیارد از آقایان سوال پیچ کنید.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در خصوص اینکه آیا هواداران حق دارند نگران باشند یا خیر گفت: بله، سال گذشته استقلال یکی از مدعیان قهرمانی بود و حتی این امید بود که در آسیا به ستاره سوم برسد. حداقل انتظار این بود که آن تیم حفظ شود ولی خیلی از بازیکنان جدا شدند و تیم ضعیف شد و به این دلیل هواداران نگران شدند و نگرانی آنها به حق است.

وی افزود: تیم برای چه به اردو می‌رود؟ برای اینکه با تیم کامل آماده سازی کند ، درست است که دیر شده ولی اگر چند بازیکن جذب کنند شاید شرایط بهتر شود. امید ابراهیمی از استقلال رفت ولی تیام، جباروف و حسینی باید در استقلال حفظ شوند.

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص اینکه حق با بازیکنان است که از استقلال می‌روند یا خیر تاکید کرد: بازیکن به هر حال حق دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد، اگر بازیکن می‌رود باید برای او طوری برنامه ریزی شود که برای باشگاه هم سود داشته باشد، زمانی ما چند بازیکن را ترانسفر کردیم اما به هر حال ما بلافاصله نفراتی را جایگزین کردیم.

وی در خصوص اینکه عملکرد افتخاری چه طور بود گفت: به هر حال او در بستن قرارداد ضعیف عمل کرد و اگر خودش به قضایا ورود می‌کرد شاید کار بهتر پیش می‌رفت. این هم درست نبود که یک بازیکن مدیرعامل یک باشگاه را 2 ماه سر کار بگذارد، من اگر جای افتخاری بودم بلافاصله تیام را پس می‌زدم و با یک بازیکن دیگر مذاکره می‌کردم. حتی اگر هوادار می‌دید قرار است یک بازیکن در حد تیام به جای این بازیکن جذب شود با قضیه کنار می‌آمد.همین حالا هم که فتحی راهی ترکیه شده باید با تیام قرارداد ببندد چون زمان برای استقلال از دست رفته است، چون تیم حریف السد خیلی بازیکنان خوبی جذب کرده است.

فتح‌الله‌زاده در خصوص انتقادات افتخاری از وی در طول دوران مدیریتیش گفت: من از شما می‌پرسم مگر عادل شیحی بازیکن من بود که سال گذشته استقلال را محروم کرد؟ من 5 سال پیش از باشگاه رفتم. یعنی در این 5 سال نباید بدهی‌ها پرداخت می‌شد؟ کسی که باشگاه را محروم کرد بازیکن من نبود، یا  مثلا پروپیچ را من نگرفتم، آقایان  اسم من را می‌آوردند  و کلی حرف می‌زنند تا من را خراب کنند.بعد از من 250 میلیارد تومان پول به باشگاه تزریق شده، به ما ۳ میلیارد پول می‌دادند تا کل فصل را بگذرانیم ولی اگر 50 میلیارد از 250 میلیاردی که آقایان در این چند سال گرفتند را بابت بدهی‌ها پرداخت می‌کردند الان استقلال بدهی نداشت.زمان ما وزارت ورزش قولی که داده بود را عملی نکرد و باعث شد تا بدهی‌ها به وجود بیاید وگرنه اگر چنین پولهایی داشتیم مشکلات اینگونه نمی‌شد.

وی افزود: من در 3 سال آخرم 38 میلیارد تومان درآمدزایی کردیم در حالی که 60 میلیارد هزینه کردیم، با آن مبالغ دو بار قهرمان شدیم و تا چهار تیم آسیا رفتیم، دستاورد ما چه بود، دستاورد آقایان چه بود؟  همین حالا مگویان، انصاری و بویان بازیکنانی هستند که از باشگاه طلب دارند، این ها هم ضرر است، نیست؟مگر زمانی که من آمدم باشگاه بدهی‌ نداشت؟آقای قریب، واعظ و اولیایی هم شرایط ما را داشتند،من برای استقلال گدایی می کردم تا پول بیاورم. من از سازمان بازرسی می‌خواهم که اگر به خاطر 3 میلیارد تومان ما را سوال‌پیچ می‌کردید الان هم با 250 میلیارد از آقایان سوال پیچ کنید. من به وزیر ورزش هم پیغام دادم که اگر هم مدیر عامل جدید انتخاب می‌کنید به او بگویید این تیم بدهی دارد  و باید با این شرایط کنار بیایید نه اینکه طرف 4 سال بیاید و کیف کند و بگوید ما نمی‌توانیم بدهی‌ها را بدهیم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اینکه کار را برای فتحی چطور می‌بیند گفت: فتحی در بد زمانی به استقلال آمده و کار خیلی برای او سخت است، بدهی‌های زمان ما، افشارزاده و افتخاری هم به دردسرهای او اضافه شده است. همین حالا ووریا غفوری می‌گوید 80 درصد از سال قبل طلب دارد.اینها همه مشکل است.

وی در خصوص گلایه‌های افتخاری مبنی بر رفتارهای بد بازیکنان با وی  گفت: نمی‌دانم رفتار بازیکنان الان چگونه است که مدیرعامل استقلال چنین حرفی زده ولی فرهاد مجیدی با آن همه هیبت و رحمتی و حیدری و نکونام هیچوقت چنین رفتاری با من نداشتند. نمی‌دانم چرا اینگونه صحبت‌ها در مورد رفتار بازیکنان مطرح شده است. در مورد افتخاری معتقدم انسان خوبی است ولی ای کاش خودش کمی‌ریزتر ورود می‌کرد و اجازه نمی‌داد برخی‌ها در کارش دخالت کنند.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد سوپرجام گفت: معتقدم این بازی در شرایط سخت و خاصی برنامه‌ریزی شده و می‌شد در زمان دیگری آن را برنامه ریزی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس