استان حلب.jpg

عناصر تروریستی داعش در روزهای گذشته حملات گسترده ای و غافلگیرانه ای را علیه مواضع گروه تروریستی « هیات تحریرالشام» در محله های مختلف شهر ادلب ترتیب دادند و درگیری ها به اوج رسیده است.

به گزارش مشرق، تروریست های داعش در یک سال گذشته شکست های سنگینی را در مناطق مختلف سوریه متحمل شده اند تا جایی که سازمان رزم این گروه تروریستی به طور کامل فرو ریخت  و فقط بخش های کوچکی از شرق سوریه در اشغال آنان باقی ماند.
اما حالا از شمال سوریه خبر می رسد، هسته های خاموش گروه تروریستی داعش در استان ادلب برای سایر گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه قدرت نمایی کردند و خسارت های سنگینی به آنان وارد آوردند.
براساس اطلاعات به دست آمده، عناصر تروریستی داعش در روزهای گذشته حملات گسترده ای و غافلگیرانه ای را علیه مواضع گروه تروریستی «هیات تحریرالشام» در محله های مختلف شهر ادلب ترتیب دادند و درگیری ها به اوج رسیده است.
بیشتر بخوانید:
به گزارش مشرق، عملیات گروه های تروریستی داعش در شمال سوریه فقط به شهر ادلب خلاصه نشده و آنان سایر گروه های تروریستی را در بخش های مختلف استان ادلب هدف قرار دادند.
گروه تروریستی داعش در روزهای گذشته ۱۵ عملیات در مناطق مختلف استان ادلب علیه سایر گروه های تروریستی ترتیب داده است؛ در عملیات گروه تروریستی داعش در شهر سراقب، «ابوطلحه» از سرکرده های ارشد گروه تروریستی هیات تحریر الشام به هلاکت رسید.
تروریست های داعش با مین گذاری و آلوده کردن ورودی شهر «خان شیخون» به تله های انفجاری، کاروان تروریست های موسم به ارتش آزاد را هدف قرار دادند؛ در جریان این عملیات «انس عیروط» از سرکرده های ارشد گروه تروریستی ارتش آزاد به هلاکت رسید.
عناصر تروریستی داعش اعلام کرده اند تمامی مواضع تروریست ها را در استان ادلب هدف قرار می دهند و حملات ادامه خواهد داشت؛ هسته های خاموش داعش درصدد هستند به بهترین شکل ممکن از اختلاف میان گروه های تروریستی «تحریر الشام و تحریر سوریه» استفاده کنند و جای پای خود را در استان ادلب محکم کنند.

به گفته منابع میدانی، اختلاف های شدید میان تروریست ها و فسادهای مالی و اخلاقی سرکرده های آنان باعث شده گروه تروریستی داعش از این فرصت استفاده کند و نسبت به جذب تروریست های ناراضی وارد عمل شود تا بتواند به رشد خود در استان ادلب ادامه دهد.
به گزارش مشرق، وجود دهها هزار تن از عناصر تروریستی و مقادیر زیادی از تسلیحات نظامی پیشرفته در مناطق اشغالی باعث شده داعش فرصت را به غنیمت بشمارد تا زمینه بازگشت خود را این بار در استان ادلب فراهم کند.
براساس اطلاعات به دست آمده، در جریان اختلاف میان گروه های تروریستی هیات تحریر الشام و تحریر سوریه حدود ۵ هزار و ۳۵۰ تن از تروریست ها کشته شده اند و همین مسئله اشتهای داعش را برای سوء استفاده از این امکان چند برابر کرده است.
برخی خبرها حاکیست، دولت آمریکا  در ماه های گذشته تعداد زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش را از شرق سوریه به استان ادلب انتقال داده است تا با خیال راحت ثروت های نفتی را در شرق رود فرات غارت کند.
به گزارش مشرق، آمریکایی ها درصدد هستند با قدرتمند کردن تروریست های داعش در شمال سوریه، تروریست های مورد حمایت ترکیه را در استان ادلب تضعیف کنند و از این طریق چایگاه خود را در این محور تقویت کنند.
دولت ترکیه هم با احساس خطر از تحرکات آمریکایی ها در استان ادلب به تروریست های مورد حمایت خود دستور داده هرچه زودتر به حضور هسته های خاموش داعش پایان دهند چرا که به خوبی می داند برای حفظ نفوذ در این استان باید مانع از افزایش قدرت تروریست های داعش شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 27
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 7
  • سخنگوی ISIS NL ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    ادلب تازه اول ماجرا میباشد . ما به ریاست ابوبکر البغدادی کبیر و معاونت ابوبکر الشیشانی به تهران می آییم .
    • حامد IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      چطوری سخنگو؟! فقط خواهشا از داعش تقاضا داریم هر وقت خواست به ایران بیاید خبر بدهد که شرمنده نشیم و بتونیم با پِهِن از آنها پذیرایی کنیم.
    • ازرائیل IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      خوش اومدی. بفرمااا
    • محمد IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      خواهید دید!
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      طنز قشنگی بود
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      برو...
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      شتردرخواب بیند ÷نبه دانه
    • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      چی مصرف میکنی داعشی؟
    • GB ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      باز قرصاتو چپه خوردی اسکل داعشی؟ راستی اون ابوعمر شیشانی بود ابله! که مدتها پیش فرستادیمش جهنم! میخوای بری ملاقاتش؟؟؟!!!!
    • CA ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      ادمین مشرق بدجور سوختیا خخخ حالا چرا خجالتی هستی ؟ یک میلیون وارد کن تمومش کن بره دیگه خخخ .
  • حسن IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    18 1
    تو ادلب چخبره خخخح وحشی ترین موجودات تاریخ بشریت در ادلب هستن .زن و بچه های بی گناه اونجا دارن قتل عام میشن
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    18 6
    ترکیه یکی از عوامل اصلی شروع بحران سوریه و در ادامه محل فرستادن تسلیحات و نیروی سلفی تکفیری به خاک سوریه برای تصرف شمال این کشور بوده و هست خبرنگار پرس تی وی هم در حین افشاگری توسط میت کشته شد نقشه "الف" این ها انداختن بشار و ایجاد هرج و مرج و سپس تصرف خاک سوریه بود که قدرت نمایی ایران و در ادامه همراهی روسیه اجازه نداد نقشه "ب" این ها فشار از طریق تروریست های مورد حمایتشان ، حضور نظامی و سپس تصرف بخش هایی از شمال سوریه از در سیاسی و مذاکرس ، چه بهتر که داعش در ادلب قدرت بگیرد حتی در این مناطق نزنیمشان که داعش بساط ترکیه را هدف بگیرد تروریست های بیشتری توسط خودشان به درک واصل بشن مردم فریب خورده هم بیشتر با وضعیت جنگل در نبود حکومت مرکزی آشنا بشن براشون مفید خواهد بود در ادامه با دید جهانی که داعش را معارض نمی داند کاملا نامشروعه هدف گیری این ها آسان تر هم خواهد بود .
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    14 3
    با احترام به اهل تسنن عزیز ، همانقدر که نفوذ در شیعه سخته در سنی سادس مثلا در شیعه ، فقط مرجع تقلید حق فتوا دارد آنهم بعد سال ها درس خواندن در سن بالا تازه به مراحل سخت بعدی نظیر تایید توسط سایر مراجع تقلید می رسن خود فتوا کلی سخت گیری و باید نباید دارد در مورد جهاد ، باز شیعه سخت گیری زیاد دارد چنانکه حتی مرجع تقلید هم حق حکم جهاد تهاجمی را ندارد فقط جهاد دفاعی مثل حکم آیت الله سیستانی ، غیر از این ها دادگاه روحانیت هم هست که بشدت با روحانی که غیر از اسلام بگوید برخورد می کند ، این مطالب را بگذارید کنار فن اصلی چند هزارساله صهیونیست ها یعنی نفوذ که قدیمی ترینش احتمالا جوداس یهودی در حواریون حضرت مسیح بوده که همین هم جای حضرت را لو داد با همین شیوه با جمعیت 7میلیون نفری 7 میلیارد نفر را کنترل و اداره می کنند ؛ حکومت عراق و سوریه اگر دنبال نابودی کامل داعش و تفکر سلفی تکفیری و هزار انحراف هستن اگر خواهان رسیدن به امنیت و ثباتن باید مکانیزمی طراحی کنن که مفتی های امین ، حتما در مساجد مستقر بشن و یکسری سیار در بادیه و بین قبیله ها بچرخن امنیت هم قوی تر و حساس تر عمل کنه هر چیزی غیر از صحبت های مذهب محترم تسنن گفته شد سریعا گزارشش بره پایتخت و دستور خلع از منبر و تحقیق و بررسی برسه ، خود بغدادی که امام مسجد موصل بود اسمش الیوت سیمون و یهودی بود و کلی مفتی دیگر تا لیبی که هویت یهودیشان در این سال ها لو رفت فکر می کنید "مردم" سال های پای منبر این ها چی می شنیدن ؟! این هایی که بهشون می گیم تروریست سلفی تکفیری ، مردمان کوچه و بازار سنی بقال و نجار و مهندس و راننده و ... بودند که پای همین منبرها به مرور چپ کردند ، برای نابودی تفکر عربستانی دنبال مکانیزم کنترلی باشید کارخانه را بترکانیم والا هر چی از این ها بکشیم از آنطرف ، عده ایی دیگر چپ می کنند و خون ، خون می یاره ، عراق و سوریه به ثبات و امنیت پایدار نرسن آزادسازی قدس سخت می شه .
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    15 0
    عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد . این مساله عملیات ارتش سوریه و مقاومت در ادلب را بیشتر توجیه می کند و چه بسا تروریستهایی که از داعش ضربه می خورند و حتی ترکیه ناچار به استقبال از عملیات جبهه مقاومت شوند
  • بابل ........ رحیمی IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    40 15
    مرگ بر آمریکای جنایتکار و لعنت. بر ترکیه خیانتکار .
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    17 77
    قابل توجه کسانی که ترکیه رو حامی و مدافع داعش معرفی می کردند در حقیقت آمریکا از طریق داعش و گروههای مسلح دموکراتیک ! نقشه هاش رو پیدا می کنه البته ترکیه از تروریستهای النصره و احرالشام حمایت کرده و می کند ولی در مورد داعش این مطلب درست نیست
    • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      47 6
      ترکیه از داعش حمایت میکرد به دو روش: خرید نفت(حمایت مالی) و کمک تسلیحاتی؛ دلیلش هم این بود که تحلیل میکرد داعش تنها گروهیه که میشه باهاش دولت سوریه رو مضمحل کرد! اما از وقتی آمریکا شروع کرد به حمایت از تروریستهای ی پ گ ، ترکیه هم فهمید چه غلطی کرده و دست از حمایت داعش برداشت، این غیر قابل انکاره که ترکیه کریدور حمایت از تروریستهای داعش و النصره و ارتش آزاد و تحریر الشام و.... بود البته الان فقط داعش از این لیست حذف شده و حمایت ترکیه از بقیه گروهکهای تروریستی متاسفانه همچنان ادامه داره!
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    7 3
    بزنید همدیگرو نابود کنید کثافت های بیشعور...
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    4 2
    بزنید همدیگرو نابود کنید کثافت های بیشعور...
  • US ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    32 12
    الان موقع خوبی که تروریست های مزدور ترکیه دست بدی بخورند
  • US ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    41 14
    ترکیه علاوه بر اینکه ادلب رو تخلیه میکنه ،پوتین هشدار داده که عفرین روهم باید ترک کنه .خردوقان هرچی پارس کرد موفقیتی به دست نیاورد
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      2 1
      چطور ممکنه پوتین که برای تحویل اس ۴۰۰ به ترکیه اصرار میکنه بیاد به ترکیه بگه برو بیرون خیلی بعیده
  • AE ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    16 81
    ارتش ترکیه وارد خواهد شد و همه آنها را تارو مار خواهد کرد و ادلب را زمیمه ترکیه میکند
    • GB ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      76 15
      تو اول طرز نوشتن ضمیمه!!!! رو یاد بگیر! بعد ساقیتو عوض کن چون توهمش خیلی زیاده! در نهایت ترکیه سگ کی باشه بخواد به خاک سوریه چشم طمع داشته باشه؟ جبهه مقاومت هر تروریست و حامی تروریستی رو خوار و خفیف میکنه
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      87 19
      ترکیه غلط می کند در مورد خاک سوریه طمعی داشته باشد! خودش و تروریستهای تکفیریش رو به جهنم می فرستیم
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    3 44
    ترکیه کار خودش را کرد۰ کردهای سوریه که زمانی سرمست اشغالگری و اتصال آن به مدیترانه بودند اما الان سرگرم مذاکره با دولت سوریه هستند که بتوانند کنجی در سوریه بعد از خروج امریکا داشته باشند۰ ترکیه همان گونه که گفته از سوریه خارج خواهد شد چون نیازی به خاک دیگران ندارد۰
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      55 26
      اگر ترکیه دنبال خروج بود این همه تروریست تربیت نمی کرد و به جون ملت بیگناه سوریه نمی انداخت، ساده لوحیه فکر کنیم عردوغان آتا ترور بعد این همه هزینه و تربیت تروریست جمع میکنه میره بیرون از سوریه! عردوغان مثل اسلاف تروریست عثمانیش دنبال توسعه طلبیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس