ترامپ و پوتین

تظاهرات‌کنندگان آمریکایی مقابل کاخ سفید با سر دادن شعار «خائن!خائن!» اعتراضشان را به سخنان رئیس‌جمهور کشورشان در کنفرانس خبری مشترک با رئیس‌جمهور روسیه نشان دادند.

به گزارش مشرق، تظاهرات‌کنندگان آمریکایی بعد از اتمام دیدار «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه در شهر «هلسینکی» فنلاند مقابل کاخ سفید تجمع کرده و علیه او شعار «خائن! خائن!» سر دادند. 

واکنش‌ها در آمریکا به سخنان ترامپ در آن نشست خبری کماکان ادامه دارد و امروز (سه‌شنبه) «پل رایان»، رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا گفت کنگره آمریکا اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه به بهانه دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را بررسی می‌کند. 

ترامپ در کنفرانس خبری روز دوشنبه در حضور پوتین دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ را رد کرد و گفت پوتین در گفت‌وگوی دوجانبه با او قویاً این موضوع را تکذیب کرده است. 

وزارت دادگستری آمریکا اخیراً ۱۲ افسر اطلاعاتی ارتش روسیه را متهم کرد در سال ۲۰۱۶ برای هک رایانه‌های حزب دموکرات و اثر گذاشتن بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تلاش کرده‌اند. روسیه این اتهامات را رد کرده است.

فیلم زیر که کاربران فضای مجازی آن را منتشر کرده‌اند معترضان را در حال سر دادن شعار «خائن! خائن!» علیه ترامپ نشان می‌دهد.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس