به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری دانشجو، سال گذشته و همزمان با شروع طرح هدفمند سازي يارانه ها سازمان بازرگاني استان تهران اعلام كرد علاوه بر سامانه تلفنی 124 جهت رسیدگی به تخلفات صنفی، مردم می توانند هرگونه تخلف مربوط به گندم، آرد و نان را به سامانه تلفنی 1803 ستاد تعزیرات آرد و نان اطلاع دهند.
از همان ابتداي برقراري اين سامانه مردم همواره شاهد عملكرد ضعيف اين خط ارتباطي بودند و حتي در صورت برقراري ارتباط نيز، بررسي شكايت مورد نظر هفته ها به طول مي انجاميد و در نهايت نيز به يك اخطار به آن نانوايي ختم مي شد.
بعد از پيگيري هاي پياپي در سال جاري خوشبختانه سرعت رسيدگي به شكايت هاي مردم روند سريعتري به خود گرفته و در مدت زمان كوتاه تري نتيجه آن مشخص مي شد.
اما از اوايل هفته گذشته سامانه 1803 ستاد تعزيرات آرد و نان به طور كامل از دسترس خارج شده و امكان برقراري هيچگونه ارتباطي وجود ندارد.
در اين شرايط انتظار مي رود با توجه به اجراي مرحله دوم طرح هدفمند سازي يارانه در آينده اي نزديك و همچنين نزديك شدن به پايان سال 90 سازمان هاي نظارتي فعاليت خود را گسترده تر كرده، كه بتوانند مسئولان اجرايي كشور را در اين برهه زماني حساس ياري نمايند.
در نهايت مردم اميدوارند در روزهاي آينده باز هم بتوانند با سامانه ارتباطي 1803 ارتباط برقرار كرده و انتقادها و پيشنهاد هاي خود را به ستاد تعزيرات آرد و نان انتقال دهند.