کد خبر 875364
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
استقلال

باشگاه استقلال در واکنش به اعلام پیروزی پرسپولیس با نتیجه 3 بر صفر در سوپر جام نامه‌های درخواستی برای تغییر زمان سوپر جام را منتشر کرد و اعلام کردند درخواست لغو بازی را نداشتند.

به گزارش مشرق، سازمان لیگ فوتبال ایران در شرایطی با بیان اینکه استقلال از حضور در سوپرجام انصراف داده، اعلام کرد این تیم بازنده این مسابقه است که متن نامه‌های باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که در ادامه منتشر می شود، موضوع دیگری را نشان می‌دهد.

در این نامه‌ها باشگاه استقلال صراحتا برای تغییر زمان دیدار درخواست کرده بود و از حضور در این بازی انصراف نداده اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تصمیمی عجولانه روز سه شنبه خبر از قهرمانی پرسپولیس دادند.

سرمربی استقلال نیز پیش از این به صورت رسمی اعلام کرده بود که ما خواهان برگزاری بازی در زمان دیگری هستیم نه لغو آن و این تصمیم سازمان لیگ کاملا عجولانه است.

تصویر هر دو نامه در ادامه می آید:

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    2 3
    فدراسیون لنگی ، وزیر لنگی،ریس جمهورلنگی
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
      0 0
      بدو برو کیسه کش
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    عجب، يه نامه هم ديگه هم زدن که اون رو اينجا نگذاشتن. اونم نامه اي که افتخاری تهديد ميکنه که اگر تاريخ بازی عوض نشه، بازی نميکنن. سازمان ليگ هم با استناد به همون نعمه حکم داده. وقتی از چند ماه پيش تاريخ بازی معلوم شده، هيچ عذر و بهانه اي پذيرفته نيست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس