محسن رضایی

محسن رضایی در اینستاگرام نوشت افرادی در هر سه قوه‌ که رانت می‌سازند، ذخایر کشور را به ثمن‌بَخس روانه بازار می‌کنند و قصد انتقام گرفتن از رقبای سیاسی خود را دارند، باید مجازات شوند.

به گزارش مشرق، این روزها موضوع ارز و سکه در میان عام و خاص داغ است و مشکلات اقتصادی جامعه دغدغه مردم و مسئولان است؛ هرکس به نوبه خود سعی می‌کند تحلیلی از شرایط داشته باشد. این بار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که تحصیلات خود را در رشته علوم اقتصادی گذرانده، با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام خود تأکید کرد افرادی در هر سه قوه‌ که رانت می‌سازند، ذخایر کشور را به ثمن‌بَخس روانه بازار می‌کنند، به نصیحت کارشناسان گوش نمی‌دهند و قصد انتقام گرفتن از رقبای سیاسی خود را دارند، باید مجازات شوند.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"در حوادث ارز و طلا در ماه‌های اخیر، دو گروه باید مجازات شوند.

گروه اول چتربازهای اقتصادی هستند که با پول زیاد خود، وارد تولید و تجارت صحیح و سالم نمی‌شوند؛ در کمین می‌نشینند و به محض آن که دولتی‌ها مرتکب اشتباه شدند یا از روی اغراض جناحی، منافع ملی را فرو گذاشتند، رانت ها را درو می‌کنند. مالیات نمی‌دهند و یک‌ شبه صاحب میلیاردها تومان می‌شوند.

گروه دوم افرادی در هر سه قوه‌اند که رانت می‌سازند، ذخایر کشور را به ثمن‌بَخس روانه بازار می‌کنند، به نصیحت کارشناسان گوش نمی‌دهند و قصد انتقام گرفتن از رقبای سیاسی خود را دارند.

بنابراین بازداشت جمشید بسم‌الله‌ها و پدر و پسر سکه خوار، باید با بازداشت رانت سازان دیوانی همراه شود.

اقتصاد صحیح و سالم با انضباط آهنین و بدون تبعیض به وجود می‌آید."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    8 0
    لطفا وانت سازان را هم مجازات کنید. سی پاس
  • حقيقت IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    19 0
    اين همون حرفي هست كه سالها مردم ميزنن و
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
    14 0
    صحیح است. مشکل بین خودمانه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس