نتانیاهو نمایه

سخنان روسای جمهور آمریکا و روسیه درباره رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری مشترکشان در فنلاند، با استقبال نخست‌وزیر این رژیم مواجه شد.

به گزارش مشرق، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنشی زودهنگام به سخنان روسای جمهور آمریکا و روسیه درباره این رژیم در کنفرانس خبری مشترکشان در فنلاند،  از آنها تشکر کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، دقایقی پس از پایان کنفرانس خبری «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «ولادیمیر پوتین» همتای روس او درباره اظهارات آنها درباره رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرد.

بیشتر بخوانید:

تهدید لیبرمن به جنگ علیه غزه

«بنیامین نتانیاهو» گفت: «من از تعهد رئیس‌جمهور ترامپ درباره امنیت اسرائیل و اظهارات رئیس‌جمهور پوتین درباره لزوم آرامش در بلندی‌های جولان و هماهنگی و همکاری بین اسرائیل و روسیه تشکر می‌کنم».

روسای جمهور آمریکا و روسیه در نشست خبری خود در «هیلسینکی» فنلاند، ضمن صحبت درباره سوریه، اظهاراتی درباره نگرانی‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در مناطقی از قبیل بلندی‌های اشغالی جولان مطرح کردند.

پوتین درباره همکاری روسیه و آمریکا در سوریه گفته بود که دو کشور تجربه خوبی در برقراری کانال‌های ارتباطی با یکدیگر در این کشور دارند. پس از نابودی تروریسم در بلندی‌های جولان، اسرائیل باید به مرزهای سال ۱۹۷۴ بازگردد و سوریه و اسرائیل تنش‌ها را کنار بگذارند.

ترامپ در در این کنفرانس خبری درباره سوریه گفت که در مورد سوریه هم گفتگو کردیم. من روشن ساختم که ایالات متحده به رژیم ایران اجازه نخواهد داد از کمپین موفقیت‌آمیز ما علیه داعش سوء‌استفاده کند. ما تقریباً در حال نابود ساختن داعش در این منطقه هستیم. در سوریه ۹۸درصد زمینهای داعش را گرفتیم. روسیه با ما در سوریه همکاری می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس