کد خبر 874928
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال عملکرد این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را خوب توصیف کرد و از هواداران خواست به تیم محبوب‌شان اعتماد داشته باشند.

به گزارش مشرق، نصرالله عبداللهی در مورد آخرین وضعیت تیم استقلال در اردوی ترکیه گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و بازیکنان تمرینات پرفشاری را زیر نظر مربی بدنساز پشت سر می‌گذارند. تمرینات تاکتیکی هم زیر نظر شفر و دیگر اعضای کادر فنی دنبال می‌شود. قطعاً اردوی ترکیه به استقلال کمک خواهد کرد تا با شرایطی خوب وارد بازی‌های لیگ برتر شود.

وی در واکنش به نگرانی هواداران استقلال بابت جدایی چند بازیکن و عدم تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی از جمله تیام و جپاروف خاطر نشان کرد: در فوتبال این طبیعی است که تیم‌های بزرگ بازیکن از دست بدهند یا بازیکن جذب کنند. امید ابراهیمی و امید نورافکن بازیکنان باکیفیتی بودند که از استقلال جدا شدند و تصمیم آنها برای جدایی کاملاً شخصی بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین اظهار داشت: باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات بی‌کار نبوده و در پست‌های مختلف چند بازیکن خوب جذب کرده است. علاوه بر این چند بازیکن دیگر هم مدنظر شفر قرار دارند که باشگاه تلاش می‌کند آنها را جذب کند.

عبداللهی در خاتمه تصریح کرد: باشگاه قطعاً برای حفظ تیام و جپاروف تلاش می‌کند و در ترکیه با این بازیکنان مذاکرات لازم صورت خواهد گرفت. من معتقدم که هواداران استقلال باید به تیم‌شان اعتماد کنند. ما تلاش می‌کنیم تا در فصل جدید آنها را خوشحال کنیم. مطمئن باشید که استقلال با تیمی پرقدرت وارد مسابقات لیگ برتر خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس