کد خبر 874871
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
فرانسه

جشن قهرمانی فرانسه در جام بیست‌ویکم با حادثه‌ای دلخراش همراه شد که جان دو نفر را گرفت.

به گزارش مشرق، قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 با پیروزی شب گذشته (یکشنبه) این تیم مقابل کرواسی در بازی فینال، با جشن و پایکوبی در اکثر شهرهای این کشور همراه شد که این جشن‌ها حادثه‌آفرین شدند.

تعدادی زیادی از این حوادث در حضور پلیس رخ داد و به خشونت کشیده شد، اما در برخی از آنها وخامت اوضاع شدید بود و منجر به مرگ شد.

در پایتخت کشور فرانسه، 30 جوان پیش از ساعت 22 به وقت محلی دستگر شدند که دلیل آن دستبرد زدن به یک فروشگاه مشروبات الکلی در منطقه شانزه‌لیزه بود. این تنها یک مورد از درگیری‌های گسترده‌ای بود که میان هواداران اغتشاش‌گر و پلیس فرانسه در پاریس رخ داد.

در شهر لیون نیز در نزدیکی محلی که بیش از 20 هزار نفر برای تماشای فینال رفته بودند، درگیری‌هایی میان گروه کوچکی از هواداران و پلیس رخ داد. نظیر چنین اتفاقاتی در شهر مارسی نیز به وقوع پیوست که مهمترین آنها در نزدیکی بندر قدیمی این شهر رخ داد که در جریان درگیری پلیس و نیروهای امنیتی با هواداران آشوبگر دو تن از نیروهای امنیتی مجروح شدند و 10 تن از افرادی که با پلیس درگیر شده بودند، دستگیر شدند.

درگیری میان هواداران در شهرهای دیگر فرانسه از جمله آژاکسیو و روئن هم رخ داد، اما تلخ‌ترین مورد از جشن‌هایی که در این کشور به خاطر قهرمانی خروس‌ها رخ داد در شهر آنسی بود که یک مرد حدوداً 50 ساله پس از افتادن درون یک کانالی که عمق آب در آن کم بود، جانش را از دست داد. مورد دیگر هم در شهر سن‌فلیکس و در منطقه اویسه بود که یک مرد در حین رانندگی مشغول خوشحالی بود که کنترل خودروی خود را از دست داد و بر اثر برخورد شدید با یک درخت جان سپرد.

در همین حال گزارش شده است که دو کودک سه و شش ساله هم در اثر تصادف با موتورسیکلت در شهر فروار، در وضعیتی وخیم به سر می‌برند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    4 0
    الان وقتشه سلیبریتی های ایران" فرانسه تسلیت" را کلید بزنند و با کعبه آمالشان هم دردی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس