کد خبر 874807
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
مرتضی تبریزی

تبریزی بازیکنی است که استقلالی‌ها در این فصل بسیار به او نیاز دارند.

به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی در یکی، دو فصل اخیر بارها به استقلال نزدیک شده و البته خیلی زود هم از این تیم فاصله گرفته است و حضور او در جمع‌آبی‌ها از خبر و مذاکره فراتر نرفته است. باز هم به روال تمام نقل و انتقالات گذشته بحث تبریزی و استقلال داغ است و در این روزها که استقلال بازیکنان زیادی را از دست داده بیش از همیشه به تبریزی نیاز دارد. اگرچه هواداران نگرانند که پیش کشیدن بحث حضور تبریزی در این تیم شاید به دلیل لغو حضور تیام باشد اما احتمالا شفر او را برای پست دیگری درنظر دارد.

یکی از مصدومان مهم استقلال در فصل جدید داریوش شجاعیان است، وینگر چپ آبی‌ها که عملکرد خوبی در بازی‌های پایانی استقلال در فصل گذشته داشت و  حالا شفر حداقل تا پایان نیم‌فصل اول باید به دنبال جانشین مناسبی برای او باشد. مرتضی تبریزی فصل گذشته در ذوب‌آهن در هر دو پست مهاجم و وینگرچپ به میدان رفت و در پست وینگر عملکرد بهتری داشت. او یازده بازی فیکس و دو بازی ذخیره در این پست بازی کرد که حاصل آن ۷ گل و یک پاس گل بود. یعنی تبریزی بیش از نیمی از ۱۳ گلش را به عنوان وینگر چپ به ثمررسانده است. این آمار بسیار خوب می‌تواند استقلال را برای خرید او مصمم‌‌تر کند.

تیمی که هم نیاز به یک مهاجم دارد و هم یک وینگرچپ و تبریزی بهترین و حتی شاید گفت تنها گزینه برای آنهاست. اتفاقی که شاید مدیران آبی را مجبور کند که با هر مبلغ پیشنهادی آذری برای رضایت‌نامه تبریزی موافقت کرده و مثل شجاعیان یک رکورد دیگر را در فصل نقل و انتقالات جابجا کنند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس