کد خبر 874783
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
محاکمه

مرد جوانی که طی یک نقشه شیطانی 11 پسر نوجوان را فریب داده و با تهدید چاقو به آنها تعرض کرده بود صبح دیروز درشعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش مشرق، محاکمه این متهم با شکایت هشت شاکی پشت درهای بسته دادگاه به صورت غیرعلنی و در سالن اجتماعات دادگاه کیفری برگزار شد.

 27 دی سال گذشته مأموران کلانتری 126 تهرانپارس دریافتند پسری نوجوان مورد آزار و اذیت راننده یک پراید قرار گرفته است. این راننده شیطان صفت به بهانه‌ای پسرک را فریب داده و در دام سیاهش گرفتار کرده بود. پس از شکایت والدین این پسر نوجوان، پلیس آگاهی تحقیقاتی را برای یافتن متهم آغاز کرد و چند روز بعد هم نوجوان‌های دیگری به پلیس آگاهی رفتند و از همان مرد فراری به اتهام آزار و اذیت شکایت کردند.

در همین رابطه:

متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بعد از دستگیری اعتراف کرد پسران نوجوان را فریب داده و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است. وی در بازجویی مدعی شد خودش هم قربانی جنایت سیاه بوده و گریه کودکان ربوده شده و التماس‌های آنها، او را به یاد گذشته خودش می‌انداخت و اگر دستگیر نمی‌شد به آزار و اذیت بچه‌ها ادامه می‌داد.

این متهم 27ساله پس از هفت ماه بازداشت صبح دیروز از زندان به شعبه پنجم دادگاه کیفری به ریاست قاضی بابایی انتقال یافت و به دستور رئیس دادگاه محاکمه او بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته انجام شد. این متهم در آخرین بازجویی مدعی شده بود: این موادمخدر صنعتی بود که او را به این راه کشاند و اگر سراغ مصرف شیشه و مرفین نمی‌رفت کارش به اینجا کشیده نمی‌شد.

پسر ۱۳ ساله‌ای که به همراه پدرش برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرده بود، به کارآگاهان گفته است: پس از تعطیلی مدرسه در حال بازگشت به خانه بودم که در نبش کوچه ، مرد جوانی جلوی مرا گرفت و گفت که برای مادربزرگش گل و گلدان خریداری کرده و به این بهانه از من خواهش کرد تا برای تحویل آنها به وی کمک کنم. با این مرد جوان به راه افتادم و از طریق پل هوایی به سمت دیگر اتوبان شهید زین‌الدین رفتیم و دقیقاً در مقابل پارک پلیس سوار یک دستگاه پراید سفیدرنگ با شیشه‌های دودی شدیم؛ آنجا بود که با چاقو مرا تهدید کرد که اگر سرو صدا کنم مرا خواهد کشت و پس از آن به راه افتاد. پس از طی مسیری در محدوده سراج ماشین را کنار خیابان پارک کرد؛ پس از پیاده شدن از ماشین، مرا از طریق یک دریچه به داخل کانال آب کاملاً تاریک برد و در آنجا به من تعرض کرد.

به گزارش پلیس  وی همه بچه‌های ربوده شده را به داخل همان کانال خالی آب می‌برد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.

با توجه به حساسیت پرونده، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته، محل سوارکردن پسرهای نوجوان و همچنین محل‌های ارتکاب جنایات را شناسایی کردند و موفق به شناسایی خودروی پراید سفید رنگ هاچ بک با شیشه‌های دودی مرد شیطان صفت شدند و از این طریق او را دستگیر کردند.این متهم در همان مرحله اول تحقیقات گفت که علاوه بر خودروی پراید سفید رنگ متعلق به پدرش، با خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگ متعلق به مادرش هم به شکار پسربچه‌ها اقدام کرده است.

در بازرسی از پارکینگ محل سکونت متهم و خانواده‌اش، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با شناسایی موتورسیکلت طرح هوندا ۱۲۵ پی بردند که این جوان شیطان صفت علاوه بر استفاده از خودروها چند پسربچه را هم با همین موتورسیکلت به کانال سرپوشیده آب در خیابان اردیبهشت شمالی کشانده است.

این متهم درباره مصرف مواد مخدر گفت: اولین تجربه مصرف مواد مخدر را در 17 سالگی داشتم. پدرم راننده بود و خودش هم مواد مخدر مصرف می‌کرد که الگوی من در زندگی شده بود.

پس از پایان محاکمه این متهم قضات وارد شور شدند و قرار است هفته آینده حکم مجازات او را اعلام کنند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    21 0
    دقت کردید همه متجاوزین و اکثریت قاتل ها قبل از انجام جرم، مواد مخدر مصرف میکردند؟ قاچاقچی ها و مصرف کننده های مواد مخدر رو تو دریا بریزید!
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    6 1
    کانال آب ؟ای برپدرش........
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    10 0
    صدباراین سرگذشت را خواندم حکم را اعلام کنید
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    7 1
    اشغال کثافت همین بلا رو سر خودش و ملا عام بیارن با گیوتین سرشو بزنن
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    7 0
    فقط اعدام در ملا عام
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
    5 2
    قدیم هم مواد زیاد مصرف می کردن اینها بهانه هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس