کد خبر 874666
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
قاتل

مرد جوان گمان نمی‌کرد کمک به مسافر دربستی، پای او را به پرونده قتل عمد باز کند. راننده جوان که بر اثر تصادف با مرد 62 ساله مرگ او را رقم زده، با شکایت قتل عمد روبه‌رو شده است.

به گزارش مشرق، صبح بیست و یکم تیر امسال مرگ مشکوک مرد 62 ساله‌ای از سوی کلانتری 134 شهرک غرب به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. خانواده این مرد از راننده‌ای که باعث مرگ او شده بود به اتهام قتل عمدی شکایت داشتند که باعث بازداشت راننده شد.

بیشتر بخوانید:

فرید، راننده جوان روز شنبه برای تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: مدتی در کار خرید و فروش روکش خودرو بودم و بعد شروع به مسافرکشی کردم. در کنار مسافرکشی به درمان مادرم که سرطان دارد، می‌رسیدم. ساعت 12 و 30 دقیقه ظهر چهارشنبه، زنی جوان و پسر 7 ساله‌اش را در سعادت‌آباد به عنوان مسافر دربستی سوار کردم. او گفت چند جا می‌رود و برای هر ساعت ده هزارتومان می‌دهد. وی افزود: بعد از رسیدن به مقصد از من خواست منتظر بمانم تا فردی را زیر نظر بگیرد.

ترسیدم و خواستم که پیاده شود. با التماس خواست پیاده‌اش نکنم‌. بعد از نیم ساعت تلفنی حرف زد که از میان حرف‌هایش متوجه شدم قصد دارد از شوهرش جدا شود.

هشت ماه پیش به اتهام سرقت از همسرش شکایت کرده و حکم جلب او را گرفته است. همسرش هم با شکایتی دیگر حکم جلب این زن را گرفته بود. خواست سمت خیابان توحید برویم که در آنجا شوهرش و چند نفر دیگر را دیدم.

شوهرش فریاد زد حکم جلب تو را گرفتم. زن مسافر خواست به مقابل کلانتری بروم. در مقابل کلانتری، زن مسافر و پسرش را پیاده کرده و قصد رفتن به خانه را داشتم که مرد 62 ساله خودش را جلوی ماشین انداخت تا مانع حرکت من شود و با او تصادف کردم.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    0 0
    لعنت بر شیطان رجیم
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
    2 0
    وارد دعوهای خانوادگی نشیدددددددد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس