محسنی اژه ای

سخنگوی قوه قضاییه در مورد شکایت از رئیس بانک مرکزی گفت: این شکایت واصل شده و در حال رسیدگی است اما به قرار منجر نشده است و اطلاعی از احضار این فرد ندارم، البته به صورت معمول این افراد احضار می‌شوند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در ادامه صدوبیست‌وهشتمین نشست خبری خود که امروز با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد،‌ به موضوع شکایت بانک مرکزی و ادغام بانکها و موسسات اشاره کرد و گفت: در یک سال اخیر هرچند اقدامات کافی نبوده، اما کار سنگینی انجام شده است و کار بزرگی شد. برای مثال در همین پرونده ثامن الحجج یک میلیون و دویست و شصت و هفت هزار سپرده گذاری شده که بسیاری از این‌ها تسویه حساب شده است و تنها پنج هزار مورد حساب مانده که تسویه نشده و به زودی هم قرار است حساب های تا سقف یک میلیارد تومان را تسویه کنند که خودش کار بزرگی است.

بیشتر بخوانید:

محسنی اژه‌ای: فرار متهم موسسه "ثامن الحجج" صحت ندارد

وی در خصوص اظهار نظر یکی از نمایندگان در خصوص پرونده بانک دی و ارسال این پرونده وعدم رسیدگی به آن در بیست ماه گذشته گفت: به درستی از این پرونده با خبر نیستم، اما آنچه می‌گویم این است که همیشه قرار نیست نتایج گزارشهای تحقیق و تفحص مجلس مورد قبول دادگاه باشد و گاهی هم نقض می‌شود.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین در مورد شکایت از رئیس بانک مرکزی به واسطه تلاطم در بازار ارز گفت: این شکایت واصل شده و در حال رسیدگی است اما به قرار منجر نشده است و اطلاعی از احضار این فرد ندارم، البته به صورت معمول این افراد احضار می‌شوند.

وی درخصوص پلمب برخی از ساختمان ها نظیر ساختمان پلاسکو گفت: امکان اینکه قوه قضاییه بخواهد همه ساختمان‌ها را بررسی کند، وجود ندارد اما اگر گزارشی به دادستانی برسد حتما رسیدگی خواهد کرد.

معاون اول دستگاه قضا اظهار داشت: مرجع تشخیص مشکلات یک ساختمان کیست؟ آیا دادستانی باید نظر بدهد یا کارشناسی کند؟ حتما باید از طرف شهرداری گزارشی برسد تا دستوری در این خصوص صادر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس