کد خبر 874365
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
نتانیاهو نمایه

نتانیاهو دقائقی پس از انتشار تصاویر دو کودک سلاخی شده با بمب‌های جنگنده اسرائیلی، اهالی غزه را تهدید کرد و از آنها خواست که یا پیام این کودک‌کشی را بفهمند و یا خود را برای حمله‌ای گسترده آماده کنند.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دقائقی پس از شهید شدن ۲ کودک غزه‌ای با بمب‌های یک جنگنده اسرائیلی، به فلسطینی‌ها هشدار داد که که باید پیام حمله امروز را بفهمند و الا حمله گسترده‌ای در پیش خواهد بود.

آنطور که هاآرتص خبر داده، نتانیاهو گفته: «تا جایی که لازم باشد، حملات گسترده و گسترده‌تر می‌شود. اگر حماس پیام امروز را دریافت نکند، فردا بهرحال (پیام حملات ما را) خواهد فهمید.»

رژیم صهیونیستی دیروز به رویه معمول خود در چند ماه گذشته، باز هم به راهپیمایی بازگشت در مرزهای شرقی غزه حمله کرد و این بار ۲ نفر را به شهادت رساند.

رزمندگان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در واکنش به این کشتار ادامه‌دار، امروز چند موشک دست‌ساز به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شلیک کردند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی هم در پاسخ، زمین بازی مقابل یک خانه را در غزه بمباران کرد و ۲ کودک را کشت. تفاوت زمین‌بازی کودکان غزه و شهرک‌های صهیونیست‌نشین البته، استفاده دومی از یک سامانه پدافندی است که با کمک‌های چند میلیارد دلاری هم‌پیمانان صهیونیست‌ها ساخته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    11 7
    جالبه که جلوی پرده تهدید می کنه و از پشت پرده التماس برای آتش بس! خاک بر سرت نتانیاهو
  • قریشی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
    7 5
    یه زمانی که یهودیان (قبل از اشغال فلسطین و مهاجرت به آن) در مناطق کردنشین ایران زندگی میکردند ، مادربزرگ و پدربزرگم همیشه از چند خصلت بارز آنها صحبت می کردند اول از همه مشهور بودند به ترسویی و بزدلی، دوم اینکه نسبت به مسلمانان بسیار مغرض بودن و همچنین بسیار مال اندوز . الان هم در شهرهای کردنشین ایران اگر بخواهند به کسی ترسو طعنه بزنند اصطلاح یهودی به وی اطلاق می کنند ( ده لیی جووله که یه )

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس