کد خبر 874242
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰
اینستاگرام

اینستاگرام ویژگی جدیدی به استوری افزود که کاربران می‌توانند سوال‌های خود را مطرح کنند اما همین ویژگی دردسرهایی نیز آفرید!

به گزارش مشرق، به نظر می‌رسد که بسیاری از کاربران اینستاگرام تصور می‌کنند قابلیت جدید طرح پرسش در استوری به صورت ناشناس برای فرد موردنظر ارسال می شود، در حالیکه این گونه نیست.

شبکه‌های اجتماعی در چند سال اخیر، هر یک به منظور جلب رضایت کاربران خود و افزایش محبوبیت و استفاده توسط کاربران، گاهی قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را اضافه و ارائه می‌کنند.

در همین رابطه:

قابلیت جدید اینستاگرام در استوری

به نظر می‌رسد که قابلیت جدید طرح پرسش در استوری های اینستاگرام برای بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی چالش برانگیز و دردسرساز شده است؛ چراکه طبق گزارش های منتشر شده در فضای مجازی می توان دریافت که خیل عظیمی از کاربران اینستاگرام تصور می کرده اند که در قسمت طرح پرسش می توانند آزادانه و بدون ثبت و ارسال نام خود، از دوستان و فالورهای خود سوال بپرسند؛ بی خبر از آنکه این سوالات با نام کاربری دقیق و نام و نشان ایسنتاگرامی آنها برای فرد موردنظر مطرح  و ارسال می شود.

به نظر می رسد که بسیاری از این افراد به باور اینکه به صورت کاملا ناشناس می توانند از فرد موردنظر سوال بپرسند، پرسش های خود را مطرح کرده و سپس بعد از آنکه متوجه شده اند این امر به صورت ناشناس نبوده است، از مطرح کردن سوال خود اظهار پشیمانی کرده اند و برخی دیگر نیز با دردسرهای تازه ای روبه رو شده اند.
لازم به ذکر است که کارشناسان فعال در اینستاگرام با انتشار پیام هایی سعی داشتند مردم و کاربران را از ناشناس نبودن قابلیت طرح پرسش در استوری های اینستاگرامی باخبر و مطلع کنند.

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدید طرح پرسش (Ask me a question) را به استوری های پلتفرم خود افزوده است تا امکان برقراری ارتباطات مستقیم تر و بهتری را برای کاربرانش فراهم کرده و تجربه آسان تری را برای آنها به ارمغان بیاورد.

بسیاری از افراد بر این باورند که عدم اطلاع رسانی دقیق و کامل از سوی شبکه اجتماعی اینستاگرام در این باره علت اصلی این واقعه بوده است. 

قابلیت افزودن استوری‌های اینستاگرام در ماه اوت سال گذشته ۲۰۱۶ میلادی به این شبکه اجتماعی اضافه شد و از همان ابتدا میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کرد. از آن زمان تاکنون که حدود بیش از یک سال می‌گذرد، می‌توان گفت این قابلیت مهم‌ترین و پرطرفدارترین قابلیتی است که تاکنون به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود. 

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس