مجید حسینی

مدیرروابط عمومی باشگاه ترابزون اسپور ترکیه در رابطه با اقدام مسئولان باشگاه استقلال به ندادن پاسپورت حسینی گفت: اندیشه ای در میان مسئولان باشگاه وجود دارد که نمی خواهد او باشگاه را ترک کند.

به گزارش مشرق، انتقال مجید حسینی، مدافع ملی پوش استقلال به ترابزون اسپور این روزها مسئله وقت رسانه های ترکیه شده است. ماجرای تحویل ندادن پاستورت این مدافع جوان از سوی مسئولان باشگاه استقلال امروز در رسانه های ترکیه  نیز بازتاب داشت و برخی از این رسانه ها مدعی شده اند که فدراسیون فوتبال ترکیه نیز برای حل این مشکل وارد عمل شده است.

 

سایت «fotomac» ترکیه در این رابطه نوشت: توافقات نهایی برای انتقال مجید حسینی، مدافع 22 ساله به ترابزون اسپور انجام شده است ولی تنها مشکل کنونی عدم قبول مسئولان باشگاه استقلال برای این انتقال است. این در حالی است که حسینی در قراردادش بندی دارد که یک باشگاه خارجی می تواند با پرداخت 300 هزار یورو او را جذب کند. باشگاه استقلال با کمک فدراسیون ایران پاستورت حسینی را گرفته و اجازه رفتن به او به ترکیه را نمی دهد.

اوزکان سامر، مدیر روابط عمومی باشگاه ترابزون اسپور ترکیه در این رابطه گفت: انتقال حسینی در شرایط کنونی امکان پذیر نیست. البته این انتقال منتفی نشده است. اندیشه ای در میان مسئولان باشگاه وجود دارد که نمی خواهد او باشگاه را ترک کند. ما اکنون در وضعیت بهم ریخته ای قرار داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    0 2
    اینا اگع بازیکن بودن خخخخخخخ
    • US ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
      2 0
      جنابعالی بجای کامنت گذاشتن، برو چهار کلاس دیکته کار کن. "اگع" چیه؟ "اگر" درسته بیسواد.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    0 0
    اگع عربیه نادان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس