محمدحسین فرح‌بخش

تهیه‌کننده سینمای ایران که اظهاراتش درباره روضه‌خوانی به شدت حاشیه‌ساز شده است، ظهر امروز با حضور در جمع ذاکران و مداحان کشور بابت سوء تفاهمات به وجود آمده، عذرخواهی کرد.

به گزارش مشرق، چند وقتی است که اظهارات اعتراض‌آمیز محمدحسین فرح‌بخش تهیه‌کننده سینمای ایران نسبت به اکران‌نشدن فیلم‌هایش در سینماهای شهرداری تهران، حاشیه‌هایی به وجود آورده است. اظهارات این تهیه‌کننده درباره روضه و روضه‌خوانی باعث شد که جامعه مادحین اهل بیت (ع) و متدینین از سخنان این تهیه‌کننده سینمای ایران ناراحت شوند و نسبت به گفته‌های او موضع بگیرند.

محمدحسین فرح‌بخش، ظهر امروز چهارشنبه ۲۰ تیرماه با حضور در «خانه مداحان» از اساتید مداحی دلجویی کرد.

وی در جمع اساتید مداحی کشور گفت: من خودم را کوچک‌تر از آن می‌دانم که مقابل دستگاه سیدالشهدا (ع) عرض‌اندام کنم. من خود، میزبان روضه‌های اهل بیت (ع) هستم و زیر سایه پدری بزرگ شده‌ام که از قدیم، میزبان روضه اباعبدالله (ع) در منزلش بوده است.

این تهیه‌کننده سینمای ایران ضمن عذرخواهی نسبت به سوءتفاهم‌هایی که از صحبت‌های اخیرش صورت گرفته، گفت: من هرگز از تشکیلات اهل بیت (ع) جدا نبوده و نمی‌شوم و مخلص همه مادحین اهل بیت (ع) هستم. شخصاً خود را نوکر دستگاه امام حسین (ع) می‌دانم. من غلام پسر فاطمه (س) هستم و این همه افتخار زندگی حسین فرحبخش است و جز آن چیزی ندارد. 

فرحبخش درباره موضوع اختلاف خود گفت: مشکلم با شخصی است که از این دستگاه دور بوده و حال می‌خواهد با دستگاه اهل بیت (ع) برای خود آبرو به دست آورد. 

وی خاطرنشان کرد: در تمام طول زندگی‌ام، آنقدر که با مادحین اهل بیت (ع) سروکار داشته‌ام، با سینما و سینماگران سروکار نداشته‌ام. به نظرم تمام علوم دنیا در دستگاه اهل بیت (ع) خلاصه می‌شود. من از این دستگاه همواره آموخته‌ام. پدرم می‌گفت که هر چه داریم باید در راه اهل بیت (ع) بدهیم.

بنابراین گزارش، در پایان این مراسم «خانه مداحان» از محمدحسین فرحبخش تجلیل کرد و تندیسی به رسم یادگار به او هدیه داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس