محمدحسین مقیمی

استاندار تهران با بیان اینکه با شعار و احساسی برخورد کردن مشکلات حل نمی‌شود گفت: باید تعادل اجتماعی و زیست محیطی را به تهران برگردانیم و آمارها تبدیل به دستورالعمل شود.

به گزارش مشرق، محمدحسین مقیمی امروز در چهارمین جلسه مشترک ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی و کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی تهران با اشاره به مشکلات کشور اظهار داشت: کشورهای پیشرفته براساس امکانات موجود و طرح آمایش برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی بیان کرد: آلمان در جنگ جهانی زیرساخت‌هایش را از دست داد، اما از فردای جنگ تصمیم گرفتند کشورشان را بسازند، آن‌ها به موازات توسعه به محیط زیست و مسائل اجتماعی هم توجه کردند.

استاندار تهران با اشاره به عدم در نظر گرفتن ضمائم فرهنگی و اجتماعی در روند توسعه شهرها در ایران افزود: متأسفانه ما به ضمائم اجتماعی و زیست محیطی طرح‌ها توجه نمی‌کنیم که همین امر گرفتاری و مشکلات زیادی ایجاد کرده است، از این‌رو برای حل مشکلات لازم است نخست وضعیت موجود را شناسایی کنیم که در این زمینه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی اهمیت زیادی دارد.

مقیمی با اشاره به ضرورت پیاده‌سازی طرح‌های تحقیقاتی گفت: باید کارهایی که تاکنون انجام نشده را برنامه‌ریزی کرد باید به مسائل اجتماعی و زیست محیطی توجه شود تا تعادل را به تهران برگردانیم، اکنون جامعه نامتعادل است.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: با شعار و برخورد احساسی نمی‌توان مشکلات را حل کرد، بلکه تنها مسائل پیچیده‌تر می‌شود، بنابراین ضروری است که آمارها تبدیل به دستورالعمل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی GB ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    5 0
    تهرانی ها اگر تعادل داشتن به امثال شما ها رای نمی دادند
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    0 0
    تهرانی ها تعادل دارند شهرستانی های عزیزی که به تهران اومدن فریب نخورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس