امیرحسین کاوه

این رمان پنچاه و دو قسمتی را در دویست و چهار صفحه رقعی با قالب شعر قصهٔ دنباله دارِ عاشقانه؛ طی مدت پنج سال امیرحسین کاوه به رشته تحریر درآورده و توسط انتشارات اندیشه ورزان منتشر شده است.

به گزارش مشرق؛ «امیکا» قصهٔ موجودی پاک که از آسمان چهارم و فضای بیکران به زمین می‌آید و سفری را برای کسب تجربه آغاز و با انواع «زمین زادگان» هم سخن می‌شود و در طول مسیر سفر؛ تجربه‌هایی را می‌آموزد.

مسافر ما؛ در زمین که آن را کوچک و جرقه ای از آسمان می پنداردش؛ دوستان صمیمی به نام؛ باد و خاک و آب و آتش می‌یابد و آنها راهنمایان سفر او می‌شوند و با رفیقانی به نام‌های؛ بیم و امید و ایمان و ساعت و عدد؛ همراه می‌گردد و سپس با آخرالزمانی‌های ناامید و امیدواران آخر دنیا آشنا و هم سخن و انتخاب گر راه خود می‌شود.

امیکا؛ در این حرکت دوار، عاشق نوری به نام «سورا» می‌شود و زمزمه‌های عاشقانه آرزوی وصالش غوغای روزانهٔ دل همسفران است.

در این سفر پر ماجرا ذکر راه امیکا، دل گویه‌های الهامی «ودود» است؛ و از یکشنبه تا پنج روز بعد در جستجوی معشوق طی مسیر می‌کنند تا اینکه روز جمعه فرا می‌رسد و شیپور پایان سفر به صدا در می‌آید…

ارابهٔ زمان وسیله نقل و انتقال امیکا به گذشته و آینده و مکان‌های متعدد است و ناخدای این ارابه رفیق او؛ و در آخر…

این رمان پنچاه و دو قسمتی را در دویست و چهار صفحه رقعی با قالب شعر قصهٔ دنباله دارِ عاشقانه؛ طی مدت پنج سال امیرحسین کاوه به رشته تحریر درآورده و توسط انتشارات اندیشه ورزان در خرداد ماه نود و هفت، منتشر گردیده‌است.

انتشارات اندیشه ورزان کتاب‌های «شاهکارهای منظوم فارسی» در شش جلد و عاشقانه‌های منظوم در ده جلد را قبلاً منتشر کرده که با استقبال گسترده مخاطبین روبه رو شده‌است.[۱]

**در مورد نویسنده

امیر حسین کاوه متولد تیر ماه ۱۳۴۸ در تهران است. تحصیلات کارشناسی خود را در دانشگاه صنعتی اصفهان در رشته مهندسی کشاورزی به پایان رساند و سپس به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فرهنگی پرداخت.

در سال ۶۴ در سن ۱۶ سالگی به جبهه رفت و در گردان غواصان یونس لشکر امام حسین (ع) تا پایان جنگ حضور داشت.

در سابقه خود سردبیری چندین ماهنامه فرهنگی سراسری و مدیر مسؤلی چندین ماهنامه صنعتی و فنی را دارد.

وی در زمینه فعالیتهای صنعتی و صنفی نیز فعال است. از آن جمله:

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ گروه صنعتی سدید

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران

عضو هیئت نمایندگان دوره هشتم اتاق ایران.

فعال تشکلی و سندیکایی در حمایت از صنایع کوچک و متوسط  بخش خصوصی و خصوصا از کارخانجات لوله و پروفیل فولادی ایران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس