کد خبر 873424
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۰
سوال از وزیرکشور درباره قتل "وحید مرادی" در زندان کلید خورد

نایب رئیس کمیسیون شوراها از کلید خوردن طرح سوال از وزیرکشور درباره اتفاقات اخیر زندان رجایی‌شهر خبر داد.

به گزارش مشرق؛ امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به قتل وحید مرادی یکی از تبهکاران شرور در زندان رجایی‌شهر کرج، بر لزوم پاسخگویی وزیرکشور، نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها در مورد علل وقوع این جرایم در محیط زندان تاکید کرد.

در همین زمینه بخوانید:

«قاتل‌»ها، «شاخ»ها؛ «قهرمان‌»های عصر «اینستاگرام»

وی ادامه داد: اخیراً یکی از تبهکاران معروف در زندان رجایی‌شهر کرج توسط عده‌ای از زندانیان به قتل می‌رسد و آن طور که در فیلم‌ها مشخص است زندانیان در داخل زندان از انواع لوازم ممنوعه و ارتباطی برخوردار هستند که لازم است وزیرکشور، نیروی انتظامی و سازمان زندان‌ها در اسرع وقت نسبت به شفاف‌سازی در مورد این مسئله پاسخگو باشند.

نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، مجلس با تاکید بر لزوم نظارت جدی در زندان‌ها از طرح سوال از وزیر کشور برای پاسخگویی به ابهامات نمایندگان در موضوع ذکر شده خبر داد و افزود: رفتارها و اقداماتی از برخی از زندانیان در داخل زندان‌ها سر می‌زند که موجب حیرت جامعه می‌شود؛ لذا لازم است دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ای جامع برای اصلاح زندانیان ارائه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    7 12
    یعنی مهمترین چالش حال حاضر نماینده ها قتل یه جانی تو زندانِ؟ واقعا که
  • IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    5 6
    اتفاقا هلاک شدن به دست هم بهترین روش برای کم کردن شر این اراذل از جامعه است.در غیر این صورت بعد یه استراحت چند ماهه و آزادی، همان آش و همان کاسه است.
    • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
      0 5
      هلاک شدن نه... هلاک کردن
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    3 3
    ای کاش مجلس ونمایندگانش برای مردمی که دارند روزانه مثل شمع در سایه بی تدبیری وبی لیاقتی ذوب می شوند به اندازه یک شرور وقاتل ارزش قائل می شد .اقای نماینده با تو هستم
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    6 2
    نخیر چالش اینکه نیروی انتظامی ما لیاقت حفظ امنیت در یک مکان انتظامی امنیتی خاص مثل زندان را نداره و بعد ادعای اشراف امنیتی برا دشمنان را میکنه
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    5 1
    البته مسئول این اتفاقات سازمان زندانهاست که زیر مجموعه قوه قضاییه است .بنابر این باید از ایشان سوال کرد که نمی شود. یادتان هست رهبری بعد از وقایع کهریزک چقدر ناراحت شدند ودستور پیگیری دادند. اینکه این شرور کشته شده مهم نیست اما هدف وسیله را توجیه نمی کند .
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    5 0
    تا جایی که می دانم زندان ها در اختیار دستگاه قضا است. باید از وزیر دادگستری بخواهید که پاسخگو باشد نه وزیر کشور!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    3 1
    رحمانی فضلی تخصص اش مهندسی انتخابات است . کار دیگری بلد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس