کد خبر 873140
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
نخستین تصویر از آیت‌الله عیسی قاسم پس از انتقال به لندن

برخی رسانه‌های بحرین نخستین تصویر آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان این کشور که برای درمان بیماری به لندن منتقل شده است، منتشر کردند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله عیسی قاسم پس از ۱۴ ماه بازداشت خانگی و وخامت حالش سرانجام با موافقت پادشاه بحرین روز دوشنبه (دیروز) برای درمان بیماری‌اش به لندن منتقل شد.

بنابر گزارش شبکه المنار، آیت‌الله عیسی قاسم دیشب به محض ورود به لندن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد و زیر نظر پزشکان متخصص قرار گرفت و تیم درمان وی نیز به دلیل حساسیت موضوع  به همه کسانی که وضعیت جسمانی آیت‌الله را دنبال می‌کنند، توصیه کرد که اخبار و اطلاعات مربوط به وضعیت وی را تنها از طریق منابع موثق و تعیین شده پیگیری نمایند.

بیشتر بخوانید:

انتقال آیت‌الله «عیسی قاسم» به فرودگاه بحرین

وبگاه «مرأة البحرین» با انتشار تصویری از آیت‌الله عیسی قاسم نوشت که این نخسین تصویر وی پس از ورود به لندن است.

پیش از این روزنامه الکترونیکی «رأی‌الیوم» به نقل از برخی منابع پزشکی آگاه نوشت که شیخ عیسی قاسم به بیماری سرطان مبتلا شده است و بیماری وی در مراحله اولیه قرار دارد.

در همین رابطه جمعیت معارض الوفاق و ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در بیانیه‌های جداگانه‌ای اعلام کردند که دولت بحرین مسئول سلامت و جان آیت‌الله عیسی قاسم است.

از خرداد سال ۱۳۹۵ دولت بحرین پس از سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم، شهرک الدراز محل سکونت آیت‌الله را به محاصره خود درآورده و از سال گذشته نیز دادگاه بحرین وی را به بازداشت خانگی محکوم کرد که از آن زمان به بعد وضعیت جسمانی آیت‌الله وخیم شده و سال گذشته نیز پس از انتقال به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
    0 0
    سرطان هم کار خود دولتشونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس