روبرتو مارتینس

سرمربی تیم ملی بلژیک می‌گوید رمز موفق بودن تیم ملی این کشور برابر فرانسه نترس بازی کردن است.

به گزارش مشرق و به نقل از رویترز، روبرتو مارتینس، سرمربی اسپانیایی بلژیک قبل از بازی حساس سه شنبه شب این کشور برابر فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی گفت: من فکر می‌کنم رمز موففقیت ما در این دیدار این است که بتوانیم فوتبال بدون ترسی برابر فرانسه بازی کنیم. این شیوه کمک زیادی به ما خواهد کرد و باعث می‌شود تا بتوانیم شیوه فوتبالی خودمان را به حریف دیکته کنیم. تیمی موفق است که بتواند فوتبال گروهی و منظمی بازی کند. همه بازیکنان باید علایق و شیوه‌های بازی خودشان را فراموش کنند و در خدمت تیم باشند.

 

او ادامه داد: مهم است که مردم بدانند بلژیک ۱۱ میلیون جمعیت دارد و این نسل از فوتبال بلژیک اتفاقی ایجاد نشده است بلکه ساختار حرفه‌ ای و منظم فوتبال در این کشور باعث شده است تا بازیکنان خوب زیادی را در این جام ببینیم. بلژیک تمرکز خود را روی پرورش بازیکنان جوان گذاشته است و توانسته بازیکنان خوب زیادی در این سالها داشته باشد. من فکر می کنم موفقیت در این دوره از رقابت‌ها می‌تواند خیلی به نسل بازیکنان ما کمک کند تا بتوانند در آینده از موفقیت تیم ما استفاده کنند.

این مربی در نهایت درباره حضور تیری آنری در کادر مربیگری بلژیک گفت: تیری تاثیر خیلی خوبی در تیم ما داشته است. او کسی است که با فوتبال زندگی می‌کند و تاثیر خیلی خوبی در تیم ما داشته است. او تجربه قهرمانی در جام جهانی را دارد و می‌تواند خیلی برای تیم ما مفید باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس