قنیطره (27).jpg

همزمان با حملات زمینی عناصر تروریستی، تانک های ارتش رژیم صهیونیستی هم به منظور حمایت از تروریست ها وارد عمل شدند و مناطق تحت کنترل دولت را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، همزمان با پیشروی نیروهای ارتش سوریه در جنوب شرق و شرق استان درعا، گروه های تروریستی در مناطق اشغالی استان قنیطره و نزدیکی جولان اشغالی حملات سنگینی را علیه نیروهای سوری انجام دادند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات عملیات گروه های تروریستی اشاره کرد و گفت: حملات عناصر تروریستی با حمایت مستقیم ارتش رژیم صهیونیستی از طری مرزهای جولان اشغالی علیه نیروهای سوری در استان قنیطره صورت گرفت.

این منبع میدانی با بیان این که حملات به سرکردگی گروه تروریستی جبهه النصره علیه نیروهای سوری در استان قنیطره  انجام شد، افزود: تروریست ها درصدد بودند مناطق مهمی از جمله «البعث، جبا و تل کروم» را تحت اشغال خود دربیاورند.

وی با توضیح این مطلب که تروریست ها در ابتدای عملیات دهها خمپاره به سمت مناطق مسکونی شلیک کردند، گفت: در جریان این حملات خسارت های سنگینی به اموال شهروندان وارد آمد.

این منبع میدانی افزود: همزمان با حملات زمینی عناصر تروریستی، تانک های ارتش رژیم صهیونیستی هم به منظور حمایت از تروریست ها وارد عمل شدند و مناطق تحت کنترل دولت را هدف قرار دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش، دفاع ملی و هنگ مردمی جولان با وجود حملات شدید خمپاره ای موفق شدند تحرکات تروریست ها را در نزدیکی ایستگاه های دفاعی و ورودی مناطق رصد و آنان را زمین گیر کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای سوری پس از ۴ ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند با هلاکت ۳۸ تن از تروریست ها و زخمی کردند دهها تن از آنان حملات را به طور کامل دفع کنند.

به گفته منابع میدانی، تروریست ها پس از عقب نشینی به سمت مناطق تحت اشغال، مجروحان خود را به منظور درمان به سمت جولان اشغالی انتقال دادند تا حمایت گسترده صهیونیست ها از آنان دوباره اثبات شود.

در حال حاضر، گروه های تروریستی حدود دوم سوم استان قنیطره شامل مناطق «غربی، جنوبی و مرکزی» را تحت اشغال خود دارند؛ مناطق اشغالی در طول خط تماس با جولان اشغالی قرار دارد که نزدیک به ۴۵ کیلومتر است و از منطقه «وادی طعیم» تا «جباثا الخشب» امتداد دارد.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه هم حدود یک سوم مساحت استان قنیطره را تحت کنترل دارند که از مناطق شرقی یعنی «تل کروم» تا شهرک شمالی «الحضر» به طول ۵ کیلومتر امتداد دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    38 2
    دُم درآوردند این فرزندان زنا... انشاالله پدرشون رو درمیارن بچه های مقاومت...
  • کوروش US ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    27 4
    صهیونیست های جنایتکار روزهای آخر عمرشان را می گذرانند.
  • GB ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    31 8
    مرگ بر ال سعود مرگ بر اسرائيل مرگ بر امريكا
  • سید علی ام هست امام و من اباذر US ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    15 3
    جان من ؟ به دست و پا زدن مرغ بعد از ذبح می گویند رقص مذبوحانه . بی معنی ، بی اختیار ، و رو به زوال ... دست کم نعش تان را به اورشلیم و ریاض می رساندید که شغال های شامات را فربه تر نکنید
  • IR ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    22 6
    زنده باد اسلام. زنده باد سوریه، زنده باد مقاومت، زنده باد لبنان.
  • رجب صفرزاده نخجوانی TR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    10 34
    دنیای اسلام دنیای عجیبی است، جایی گروه هایی چون جبهة النصرة و دولة الاسلامی العراق والشام و جیش الحر و الششنی و الترکستانی به عنوان مجاهد اسلام شناخته و حمایت می شوند مانند ترکیه و عربستان، جایی دیگر هم این گروه ها تروریست شناخته می شوند مانند ایران، کدام درست است؟ اگر مشرق پخش کند، فکر کنم از منفی و مثبت ها مشخص میشود که دیگران چه فکر می کنند
  • IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    13 5
    خائنین به دین و امت شاهد مثال واضح و اثبات شدش احزاب معارض سوری از جمله النصره است مرگ بر خائنین
  • علی IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    18 3
    تا زمانی که سوریه برخوردی قاطع نسبت به تجاوزات اسراییل به خاکش نشان ندهد مشکل جنوب سوریه حل نخواهد شد و در ضمن قابل توجه طرفداران سازش ، عدم تلاش عملی برای بیرون راندن اسراییل از جولان اشغالی در سال های قبل شده این . یعنی اینکه هزینه سازش با دشمن و کوتاه آمدن از حقوقت ، هزینه بیشتری دارد
  • عباس علمدار CA ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
    3 10
    نفهمیدم درعا ار کنترل مخالفین مگه خارج نشده بود ، اینکه بازم رنگش قرمزه و اشغاله ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس