کد خبر 872034
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
رونالدو

آخرین اخبار در رسانه‌های اسپانیایی از احتمال افزایش قیمت انتقال ستاره پرتغالی رئال مادرید به تورین حکایت دارد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید قصد دارد رقم درخواستی خود برای فروش رونالدو به یوونتوس را افزایش داده و آن را به رقمی بین 120 تا 130 میلیون یورو برساند و دلیلش هم آن است که توافق لفظی رئیس این باشگاه فلورنتینو پرس با رونالدو در خصوص کاهش غرامت فسخ قرارداد ستاره پرتغالی به 100 میلیون یورو، مربوط به یک بازه زمانی خاص بوده است.

به نظر می‌رسد که بیانکونری با رونالدو به توافق رسیده و مدیر برنامه‌های رونالدو هم اطلاع داده که این بازیکن 33 ساله می‌تواند با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو راهی تورین شود. اکنون اما گزارش شده است که فلورنتینو پرس می‌خواهد قیمت مورد نظرش را افزایش دهد. طبق ادعای نشریه گاتزتادلواسپورت، رئال مادرید مدعی شده که تخفیف صورت گرفته در غرامت فسخ قرارداد رونالدو تنها تا 15 ژوئن اعتبار داشته است (25 خرداد) و با سپری شدن این مدت، حالا پرس رقمی بالاتر از 100 میلیون یورو می‌خواهد.

ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های رونالدو مخالف افزایش قیمت رونالدو بوده و دلیل او هم این است که توافق صورت گرفته میان رونالدو و پرس، یک توافق لفظی است نه کتبی و به همین دلیل هیچ تعهدنامه کتبی یا راه قانونی وجود ندارد که به موجب آن بتوان رئال مادرید را ملزم به رعایت آن کرد.

گازتا اما در عین حال نوشته است که فلورنتینو پرس نمی‌خواهد رونالدو را در رئال مادرید نگه دارد چرا که او موافق حفظ کردن بازیکن ناراضی در تیمش نیست.

در صورتی که اختلافات دو باشگاه بر سر رقم انتقال رونالدو برطرف شود، دو بازیکن یوونتوس، گونسالو ایگواین و دانیله روگانی ممکن است به چلسی فروخته شوند تا بخشی از رقم مورد نیاز برای خرید بازیکن رئال‌مادرید تأمین شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس