کد خبر 871802
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
رامین حسین پناهی

ساعت ۷ صبح ۶ خرداد ۱۳۵۹ اتوبوسی از تهران به مقصد سنندج در حرکت بود که در ۲۵ کیلومتری سنندج، عناصر مسلح کومله آن را متوقف کردند و ۳ نفر از سرنشینان آن را گروگان گرفتند.

به گزارش مشرق، در هفته‌های اخیر عناصر ضدانقلاب و معاندین با همراهی برخی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، پروژه تطهیر و مظلوم جلوه دادن، یک عنصر تروریستی به نام «رامین حسین‌پناهی» عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله را کلید زده‌اند.

نام «کومله» را باید مترادف با «داعش» دانست؛ گروهکی تجزیه‌طلب و ضدایرانی که اعضایش در آدم‌کشی و جنایتکاری چیزی کمتر از داعشی‌ها نداشته و ندارند. اعضای این گروهک در مقطعی بویژه در دهه ۶۰ وحشیانه‌ترین جنایات را علیه مردم شمالغرب کشور مرتکب می‌شدند؛ از سربریدن تا شمع آجین کردن و سوزاندن.

بیشتر بخوانید:
کومله با بی‌رحمی قلب و کلیه جوان ۱۸ ساله را شکافت

نگاهی گذرا به جنایت‌ها و شرارت‌های گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله، عمق دشمنی سرکردگان و عناصر این گروهک با مردم ایران و مردم انقلابی کردستان را عیان می‌کند. در ذیل به گوشه‌ای از جنایت کومله‌ای‌ها یعنی همکاران رامین حسین‌پناهی اشاره شده است.

 

گروگان‌گیری و به شهادت رساندن 2 مسافر از یک اتوبوس


 در کتاب «روزشمار وقایع تروریستی ایران» آمده است: ساعت ۷ صبح 6 خرداد 1359 اتوبوسی از تهران به‌ مقصد سنندج در حرکت بود که در ۲۵ کیلومتری سنندج، عناصر مسلح کومله آن را متوقف کردند و ۳ نفر از سرنشینان آن را گروگان گرفتند.

این افراد ۲ نفر از گروگان‌ها را در همان محل اعدام کردند و نفر سوم با رسیدن نیروهای جمهوری اسلامی نجات پیدا کرد. نام یکی از شهدا عبدالله مرادی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    7 32
    همین شماها بودین و هستین که همواره از تروریستهای کرد پژاک حمایت کردین
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 0
      ساکت
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
      0 0
      منبع؟؟
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    21 48
    چیه مشرق تا دیروز که داشتی سنگ کوموله های کورد تروریست رو به سینه میزدی و واسشون سینه چاک میکردی و اشک تمساح میریختی که ای وآآآآآآآآآآآآآآآآی تورکیه داره کوردها رو می کشه ...........
    • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
      0 1
      حرف الکی نزن
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
    7 4
    ایرانی هستی؟ کورد یا کرد؟ تورکیه یا ترکیه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس