بازنشستگان

از پرداخت یارانه سفر به بازنشستگان و اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب سفرهای زیارتی و سیاحتی خبر داد.

به گزارش مشرق، جمشید تقی‌زاده ، گفت: در سال جدید برنامه‌های زیادی در حوزه فرهنگی بازنشستگان داریم تا نشاط و شادابی در این گروه افزایش یابد. 

وی از افزایش سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان در سال جاری خبر داد و گفت: جمعیت بازنشستگان ظرفیت بالقوه‌ای برای شرکت ایرانگردی و جهانگردی که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد و از طرفی در توسعه این شرکت مؤثر واقع شود و موجبات اشتغالزایی و افزایش رفاه اجتماعی را در جامعه رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

پاسخی به چند دروغ

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: سفرهای ارزان‌قیمت به بازنشستگان نیز فراهم شد چرا که این افراد سرمایه‌های اجتماعی هستند و باید خدمات مناسب فرهنگی و اجتماعی به آنها ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه تسهیلات خوبی را به بازنشستگان در قالب سفرها خواهیم داشت، گفت: انتظار داریم در سال جاری شرکت ایرانگردی و جهانگردی که دارای قابلیت‌های گسترده و قابل توجهی از نظر امکانات و نیرو است، برنامه‌ها و مأموریت‌های خود را در این محورها و برای افزایش رفاه حال بازنشستگان تدوین و اجرا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 58850 IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    2 1
    در طول هفده سالی که از بازنشستگی ام میگذر .تا کنون موفق به استفاده از تسهیلات برای سفر نشده ام. چی فکر میکردیم .چی شد.!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس