کد خبر 871751
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶
ظریف

وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در یکی از شبکه های اجتماعی تاکید کرد که اراده کشورهای اروپایی در پایبندی به برجام باید به عمل ترجمه شود.

به گزارش مشرق، "محمد جواد ظریف" وزیر امور خارجه ایران طی پیامی در توئیتر نوشت: با رئیس جمهور روحانی به وین بازگشتیم و 160 سال رابطه دیپلماتیک با این کشور را جشن گرفتیم. مذاکرات مثمر ثمری با میزبانان اتریشی – که ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را در اختیار خواهند گرفت- و همچنین جامعه تجاری این کشور داشتیم. پایبندی به برنامه جامع اقدام مشترک آشکارا قابل مشاهده است. ضروری است که این اراده به عمل ترجمه شود.

بیشتر بخوانید:

ظریف: اثبات کرده ایم که دیپلماسی کارآمد است

بر اساس اعلام اتحادیه اروپا، نشست وزرای خارجه گروه 4+1 و ایران درباره برنامه جامع اقدام مشترک روز 6 جولای 2018 در وین برگزار خواهد شد. ریاست این جلسه را فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به عهده خواهد داشت و وزرای خارجه چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس و ایران در آن حضور خواهند داشت.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز 18 اردیبهشت‌ماه اعلام کرد به مشارکت کشورش در توافق هسته‌ای برجام پایان می‌دهد. وی همچنین گفت که تحریم‌های رفع‌شده به موجب برجام علیه ایران در دوره‌های 90 و 180 روزه از سر گرفته خواهند شد. 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    7 0
    دروغ نگو رفتی اونجا باز سرتون کلاه گذاشتن اومدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس