کد خبر 871718
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
کودک ربایی

سارقانی که یک کودک ۶ ساله همدانی را در روز روشن ربوده بودند و در ازای آزادی او از خانواده‌اش درخواست سکه طلا کردند، در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس آگاهی همدان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار کرد: دوشنبه گذشته در ساعت حدود ۲۰:۳۰ دقیقه در محله متخصصین همدان دو نفر سارق با خودرو ام وی ام اقدام به ربودن کودک ۶ ساله‌ای کردند که پس از اطلاع خانواده کودک به پلیس ۱۱۰ بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

رهایی زوج میانسال از اسارتگاه آدم ربایان +عکس

وی گفت: با توجه به اینکه سارقان تقاضای وجه و سکه از خانواده کودک کرده بودند کاراگاهان آگاهی با اقدامات کارشناسی و تحقیقات پلیسی و طی هماهنگی با خانواده کودک در محل ملاقات حاضر و سارق که با موتورسیکلت برای گرفتن وجه و سکه آمده بود؛ دستگیر شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان در ادامه افزود: پس از دستگیری متهم خوشبختانه کودک نیز که دوشنبه شب در اختیار سارقان بوده صحیح و سالم در اختیار خانواده قرار گرفت.

وی اعلام کرد: پلیس استان همدان در کمتر از ۲۴ ساعت توانست این کودک را به آغوش خانواده برگرداند و موجب خشنودی پدر و مادر این کودک شود.

کامرانی صالح افزود: اعتماد و همکاری مردم با پلیس می‌تواند توفیقات نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت و ارتقای سطح احساس امنیت فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمود ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
    7 0
    ربطی به گرانی سکه نداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس