جواد تن زاده

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: برای خداداد عزیزی که سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گیلان شده است و در لیگ دسته سوم باید کارش را آغاز کند آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش مشرق، جواد تن‌زاده در خصوص اینکه خداداد عزیزی مدعی شده از وی به فیفا شکایت خواهد کرد گفت: من مشکلی با شخص خداداد عزیزی ندارم و او را یک مربی خوب می‌دانم. اتفاقا آقای عزیزی در سپیدرود سرمربی است و من مشکلی با این موضوع ندارم اما ایشان باید در لیگ دسته سوم کارش را آغاز کند!

وی در پاسخ به این سوال که منظورش چیست گفت: من که تمامی مدارک دادگستری گیلان را در اختیار رسانه‌ها قرار دادم، مالک باشگاه خودم هستم و سرمربی تیم ما هم نادر دست نشان است که یک ماه و نیم پیش انتخاب شده است.آقایان رفته اند تیمی را با نام سپیدرود گیلان خریداری کرده‌اند در حالی که تیمی که در لیگ برتر حضور دارد سپیدرود رشت است.این موضوع را به فدراسیون هم اعلام کردم و حالا خداداد عزیزی و تمام بازیکنان لیگ برتری که این تیم جذب کرده باید در لیگ دسته سوم بازی کنند!من هم برایشان آرزوی موفقیت دارم.

تن‌زاده در پایان گفت: این موضوع را هم متذکر شوم که مباحث قضایی با پیگیری وکیل من در حال انجام است و ابلاغ احکام هم به ودی به خواندگان انجام خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معلمی IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    45 0
    عجب شیر تو شیری است تو فوتبال و ورزش ما!!!!!
  • مجید IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    17 10
    این آقای تازه وارد کیه که با اسطوره ایران اینطوری حرف میزنه ؟ آب سر بالا میره......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس