میکل

پدر هافبک تیم ملی فوتبال نیجریه پیش از بازی آخر این تیم در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ ربوده شده بود.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی «ESPN» گزارش داد پدر جان اوبی‌میکل، کاپیتان تیم ملی فوتبال نیجریه پیش از بازی آخر این تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه که با شکست 2 بر یک نماینده آفریقا مقابل تیم ملی آرژانتین انجامید، ربوده شده بود.  

هافبک پیشین چلسی به «ESPN» گفت چهار ساعت پیش از آغاز بازی نیجریه و آرژانتین تماسی از جانب آدم‌ربایان دریافت کرده و آنها 10 میلیون نایرای نیجریه (28 هزار دلار) برای آزادسازی پدرش از وی خواسته‌ بودند. پدر کاپیتان نیجریه در حال بازگشت از یک مراسم خاکسپاری در جنوب شرق کشور نیجریه بود که او و راننده‌اش توسط آدم ربایان ربوده شدند، البته تقریباً یک هفته پس از این آدم‌ربایی، پلیس نیجریه روز گذشته (دوشنبه) پدر میکل و راننده‌اش را پس از درگیری مسلحانه نجات داد.

 میکل در تشریح ماجرا گفت: در آستانه بازی با آرژانتین واقعاً سردرگم شده بودم و نمی‌دانستم که باید چه کنم، اما در پایان می‌دانستم که نمی‌توانم 180 میلیون نیجریه‌ای را ناامید کنم. باید آن اتفاق را از ذهنم بیرون می‌کردم و ابتدا باید به فکر بازی برای تیم ملی کشورم می‌بودم. آدم‌ربایان به من گفتند که اگر این موضوع را با پلیس یا مسئولی در میان بگذاری پدرت را خواهیم کشت. این موضوع را هم حتی با سرمربی تیم در میان نگذاشتم چون نمی‌خواستم مسئله شخصی من روی سرمربی و مابقی اعضای تیم آن هم در چنین بازی مهمی تأثیرگذار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس