کد خبر 871135
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
شاهین طبع

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۳ بازی انجام داد و در این ۳ بازی حتی ۳ پاس سالم متوالی بین بازیکنان رد و بدل نشد ولی مربی این تیم درآمدی آنچنانی دارد!

به گزارش مشرق، مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در مورد پیروزی تیمش مقابل قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی 2019 چین اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به وضعیت نامناسب سالن اشاره کنم که کاملا شبیه سونا بود. من اگر مسئول ورزش این مملکت بودم حتما عامل زجر کشیدن مردم و بازیکنان را در این سالن گرم مواخذه می‌کردم.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 3 بازی انجام داد و در این 3 بازی حتی 3 پاس سالم متوالی بین بازیکنان رد و بدل نشد. پیروزی اول آنها نیز با گل به خودی حریف رقم خورد ولی مربی این تیم درآمدی آنچنانی دارد و وضعیت تیم ملی و امکانات آنها نیز مشخص است. مسئولان باید پاسخگوی این مسائل باشند و من نیز مسائل فنی را جواب خواهم داد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تصریح کرد: شرایط باید برای کار کردن مناسب باشد، اگر مسئولی درست و حسابی در ورزش این مملکت وجود داشته باشد باید مسئول سالن را مواخذه کند، تا اینگونه سیستم‌ها در مملکت ما درست نشود وضعیت ورزش نیز همین‌گونه خواهد بود.

شاهین‌طبع افزود: نباید در ورزش ما این‌قدر بی‌عدالتی وجود داشته باشد.

وی در مورد پیروزی تیمش مقابل قزاقستان نیز گفت: توانایی بازیکنان ما بالاست. ما کار دفاعی بهتری انجام دادیم و توانستیم برنده شویم. مرحله بعدی مسابقات نیز بسیار سخت است و ما با تیم‌های استرالیا و ژاپن روبرو خواهیم شد. در مرحله بعدی نیاز به تلاش بیشتر داریم و مسافرت‌های طولانی در انتظار ماست. امیدوارم من یا هر شخص دیگری که هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت در کار خود موفق باشیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان در مورد خداحافظی ساهاکیان گفت: امروز یکی از بهترین بازیکنان بسکتبال ایران از تیم ملی خداحافظی کرد. او برای تیم زحمات زیادی کشیده است. امیدوارم پشتوانه‌های خوبی برای او در تیم ملی وجود داشته باشد و بازیکنان جایگزین او در تیم ملی به اندازه کافی زحمت بکشند.

شاهین‌طبع در ادامه گفت: در بازی امروز می‌شد ارزیابی خوبی از بازیکنان داشت. اردوی صربستان و بازی با تیم ملی قطر برای ما بسیار مفید بود. تیم ملی نیاز به بازی‌های تدارکاتی بیشتری دارد. امروز هم بازیکنان تمرکز لازم را داشتند و برنده از زمین خارج شدند.

وی در پایان گفت: روز دیدارهای تیم ملی توسط فدراسیون جهانی مشخص خواهد شد ولی ساعت دیدارها برعهده فدراسیون هر کشور است. متاسفانه تلویزیون ما در قبضه فوتبال است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    6 12
    ایشان نیاز به مشاوره روانی دارند
  • GB ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    8 7
    ین آدم بی‌ شخصیت و غیرحرفه‌ای رو بندازینیش بیرون تا پاشو از گلیمش درازتر نکنه. چی‌ شد آقای تاج هنوز یک روز هم نگزشت که این طرف هم داره بر علیه کیروش مصاحبه میکنه! این طرف هنوز فرق فوتبال و بسکتبال رو نمیدونه اونوقت نگران درآمد کیروش هستش. کیروش اونقدر ارزه داره که حقوقش رو از فیفا بگیره تو چی‌؟ شما‌ها خوشتون بیاد و یا نیاد فوتبال پر طرفدار‌ترین ورزش ایران و جهان هستش.
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    5 10
    این اقا چکاره ان؟
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    5 9
    برو عمو
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    15 7
    ضعیف ترین تیم جام در پاس و شوت به دروازه و مالکیت توپ بودیم. مربی چند میلیون یورویی داریم با تاکتیک دفاع اتوبوسی و بکش زیرش و جنگ روانی
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    9 7
    کی روش فقط با تبانی با فردوسی پور در فوتبال ایران دوام آورده
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    11 5
    حرف درستیه
  • منتقد IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    6 6
    کی روش فوتبال ایرانو نابود کرده
  • US ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    8 4
    حرف حق جواب نداره تیم ملی واقعا ضعیف بود
  • ss US ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    8 3
    چه عجب یکی حرف حق زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس