کد خبر 871085
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
استقلال

چالش بین کادر پزشکی استقلال و مسئولان این باشگاه به فصل جدید کشیده و تیم شفر به لحاظ پزشکی در انتظار پاسخ قاطع دکتر نوروزی به درخواست آنها است.

به گزارش مشرق، تمرینات تیم فوتبال استقلال 8 روز پیش در ورزشگاه صنایع دفاع برای فصل جدید آغاز شد و بازیکنان مد نظر شفر رفته رفته خود را به کادر فنی این تیم معرفی کردند اما از همان روز اول که تمرینات آغاز شد عدم حضور کادر پزشکی در تمرین آبی پوشان نشان از یک اختلاف بین آنها و مسئولان این باشگاه داشت.

با گذشت چند روز از تمرینات ابتدا مهرشاد رهبر و سپس کاوه ستوده در تمرین آبی پوشان آفتابی شدند، همان‌ روز ستوده عضو کادر پزشکی استقلال در گفت و گو با سایت این باشگاه (اینجا ببینید) اعلام کرد که فقط به درخواست نوروزی در تمرینات شرکت کرده و امیدوار است در آینده جلسه‌ای بین معاونت پزشکی و مدیریت محترم باشگاه استقلال برگزار تا با رفع مشکلات، ادامه همکاری نهایی شود.

اما مشکلاتی که عنوان شد در چند مورد نمایان شد، اول اینکه مثل هر سال دکتر نوروزی از اینکه مسئولان باشگاه او را در جریان قراردادها و تست‌های پزشکی قبل از آن قرار ندادند ناراحت بود، او معتقد است بازیکنان نباید پیش از تست پزشکی با باشگاه قرارداد ببندند که البته این صحبت یک مورد کاملا درست و اصولی است،شاید به همین دلیل بود که هفته گذشته دکتر ستوده در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌ها از روند عقد قراردادهای باشگاه با بازیکنان گلایه کرد اما سوالی که اینجا به وجود می‌آید این است که اگر دکتر نوروزی از وضعیت سال گذشته و رفتار مسئولان باشگاه ناراضی است چرا دوباره برای همکاری با همین افراد تمایل نشان داده است؟ وی سال گذشته پیش از فصل از نحوه عقد قراردادها در صفحه مجازی خود گلایه‌هایی را مطرح کرد ولی در ادامه وقتی با مسئولان استقلال نشستی را برگزار کرد در طول فصل دیگر صحبتی از عقد قراردادهای غیر اصولی ابتدای فصل نکرد. همه ناراحتی کادر پزشکی استقلال به این خاطر است که وقتی باشگاه با بازیکنان بدون تست قرارداد می‌بندد قائدتا در طول فصل نوروزی و همکارانش باید درگیر و پیگیر مصدومیت بازیکنان باشد.تصاویر پست‌های دکتر نوروزی در ابتدا و انتهای فصل گذشته را ببینید که در ابتدا گلایه‌ها مطرح و در پایان فصل در مورد دلایل مصدومیت‌ها هیچ اشاره‌ای به تست‌های پزشکی ابتدای فصل نشده است.

حالا  در فصل جدید همان سناریوی فصل قبل در حال تکرار است، مرتضی آقاخان در این چند روز در تمرینات استقلال حضور داشت اما از دو روز پیش در ابتدا به کادر فنی اعلام کرد که مادرش بیمار است و از روز گذشته به دلیل مصدومیت در تمرینات شرکت نکرد. این بازیکن از ناحیه عضله چهارسر دچار مصدومیت کهنه از سال گذشته است و به شفر اعلام کرده اگر 10 جلسه فیزیوتراپی کند مشکلش حل خواهد شد و با شرایط فعلی نمی‌تواند با تمام توان  در تمرینات شرکت کند. در مورد میثم تیموری نیز همین صحبت‌ها شنیده می‌شود و ظاهرا روز گذشته این بازیکن تنها دور زمین دویده است.

با همه این شرایط و با وجود اینکه دکتر نوروزی به عنوان پزشک تیم استقلال در مورد عقد قراردادها کاملا حق دارد اما مسئولان باشگاه استقلال معتقدند وی همیشه در ابتدای فصل با رویه انتقال ناراحتی خود به رسانه‌ها باشگاه را تحت فشار قرار می‌دهد.یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفت: زمانی که مسئولان باشگاه در حال عقد قرارداد با بازیکنان مد نظر بودند دکتر نوروزی در خارج از کشور حضور داشت و وقتی او در ایران حضور نداشته چطور می‌خواست از بازیکنان تست پزشکی بگیرد؟

به نظر می‌رسد در شرایط فعلی دکتر نوروزی که همیشه طی این سال‌ها تعصبش را به استقلال نشان داده است یا باید از مواضع خود کوتاه آمده( به دلیل تعصبش همیگش‌اش به آبی‌ها) و وضعیت بازیکنان جدید استقلال را که اتفاقا با آنها قرارداد امضا شده زیر نظر بگیرد و یا اینکه عطای کار با این مدیران استقلال که اصول حرفه‌ای را در امضای قرارداد رعایت نکردند به لقایش ببخشد. اتفاقی که هر چه زمان از آن بگذرد دودش در چشم تیم شفر و هوادارانش خواهد رفت و نحوه تعامل دکتر آبی های به پایتخت با بازیکنان استقلال طوری بوده که می توان پیش‌بینی کرد که جدایی اش نمی تواند کمک حال این تیم پرطرفدار پایتخت باشد. امید است تا چند روز آینده چالش کادر پزشکی و مدیریت استقلال ختم بخیر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس