آبادان

برخی سودجویان، هر تانکر 15000 لیتری آب را تا 600000تومان می فروشند و ما با پیگیری های زیاد توانستیم فرد منصفی را پیدا کنیم که این تانکرها را با قیمت 300000تومان در اختیار ما قرار می دهد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق،‌ محمدحسن صادقی، فرزند حاج قاسم صادقی و از خادمان یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان که این روزها مشغول آبرسانی به مردم رنجدیده روستاهای آبادان است، حاشیه های دردناکی از معضل کمبود آب در این منطقه را در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد.

صادقی ضمن تاکید بر اینکه انگار در منطقه آبادان و خرمشهر،‌ شرایط جنگی بر سر آب سالم،‌ حاکم شده، گفت:‌ همه تمرکزها بر روی آب شرب برای مردم است اما لازم است در این میان برای آب مصرفی دام ها هم فکری شود. در یکی از روستاهای اطراف یادمان، دیشب سه راس گاو که همه دارایی های یک خانواده بود بر اثر خوردن آب شور تلف شد. به گفته مسئول جهاد سازندگی آبادان این آمار در این مدت کوتاه به 1000 راس در کل منطقه رسیده که ادامه این روند،‌ حتما در آینده ما را با مشکل تامین گوشت و لبنیات در منطقه مواجه می کند.

وی افزود:‌ نخل های این منطقه هم در حال خشکی هستند و امسال به خاطر وضعیت آب، محصولی نخواهند داشت که این هم مشکلی بر روی مشکل آب مردم خواهد بود.

محمدحسن صادقی همچنین به خانواده های مستضعفی که در منطقه ساکن هستند اشاره کرده و گفت: دیروز پیرزنی را دیدیم که حتی پول خرید دبه برای دریافت آب را نداشت و ما مجبور شدیم ابتدا چند دبه آب برای او خریداری کرده و سپس آب مورد نیازش را تامین کنیم.

خادم یادمان شهدای دشت ذوالفقاری آبادان به قیمت آب در منطقه هم پرداخت و تصریح کرد: برخی سودجویان، هر تانکر 15000 لیتری آب را تا 600000تومان می فروشند و ما با پیگیری های زیاد توانستیم فرد منصفی را پیدا کنیم که این تانکرها را با قیمت 300000تومان در اختیار ما قرار می دهد. دوستان ما در تهران با مبالغ مختلفی که برای این منظور جمع کرده و به دست ما می رسانند، باعث شده اند که ما هر روز مشغول آبرسانی به روستاهای آبادان باشیم.

صادقی در پایان با تاکید بر درگرفتن جنگ آب در منطقه گفت:‌ امکان آبرسانی در شب ها وجود ندارد چرا که افرادی با سلاح گرم و سرد، گروه های آبرسانی را تهدید می کنند و حتی تانکرها و آبهایشان را به سرقت می برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس