کد خبر 870964
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
آتش سوزی

رسانه‌های صهیونیستی از وقوع آتش‌سوزی گسترده در نزدیکی منزل نخست‌وزیر سابق این رژیم در پی پرتاب بادبادک آتشین توسط شهروندان فلسطینی خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی عصر امروز دوشنبه از وقوع آتش‌سوزی گسترده‌ای در منطقه اشغالی و صهیونیست‌نشین "وادی هشکماه" در پی پرتاب بادبادک‌ها و بالن‌های آتشین توسط شهروندان فلسطینی خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

خودروی نظامی اسرائیلی حاوی اسناد طبقه‌بندی دزدیده شد

پایگاه خبری صهیونیستی "واللا" اعلام کرد که در پی پرتاب یک بادبادک آتشین از غزه، آتش‌سوزی در مزارع نزدیک منزل و مزرعه "آریل شارون" نخست‌وزیر سابق اسرائیل به وقوع پیوسته است.

این در حالی است که تلاش نیروهای آتشنشانی رژیم صهیونیستی برای مهار شعله‌های آتش با وجود استفاده از بالگرد و نیروهای ویژه همچنان ادامه دارد.

مدتی است شهروندان فلسطینی سلاح جدیدی را برای مقاومت در برابر اشغالگران به کار می‌گیرند. این سلاح همان بادبادک‌های کاغذی است که با خود شیشه‌های مشتعل حمل می‌کنند.

در پی پرتاب بادبادک‌های آتشین خسارات سنگینی به زمین‌های کشاورزی و املاک شهرک‌نشینان صهیونیست وارد شده است و این در حالی است که رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به یافتن راه حلی برای جلوگیری از این آتش‌سوزی‌ها نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    0 0
    کار کار انگلیسی هاست
  • US ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    1 0
    أنشاالله اتش تا قبر اين جنايتكار بزرگ برسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس