کد خبر 870896
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
تصادف شدید پژو پارس و تیبا

تصادف شدید یک خودروی پژوپارس و یک دستگاه خودروی تیبا در بزرگراه شهید بابایی منجر به محبوس شدن سرنشین تیبا شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۶:۲۵ روز گذشته در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو پارس با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه ۲۶ را به محل حادثه در بزرگراه شهید بابایی، روبه‌روی ورودی حکیمیه اعزام کرد. 

پیمان شامانی؛ رئیس ایستگاه ۲۶ آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس با یک دستگاه خودروی سواری تیبا برخورد کرده و هر دو خودرو پس از برخورد با گاردریل بزرگراه در مسیر تندرو متوقف شده بودند.

وی ادامه داد: سرنشین خودروی سواری پژو قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج و سرنشین مصدوم خودروی تیبا داخل خودرو محبوس شده بود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از بازدید و بررسی، محل حادثه را با قرار دادن علائم هشداردهنده ایمن‌سازی کردند و پس از قطع جریان برق خودروها و اطمینان از عدم نشت بنزین با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی سرنشین خودروی تیبا را از داخل کابین خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ پس از انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه، و برش قسمتی از گاردریل و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به ماموریت خود پایان دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
    2 0
    چند حالت داره یکی ازاین دو خودرو یا با زنش دعواش شده یابا تلفن همراه صحبت میکرده یاسرعتش خیلی زیادبوده یا چیزی میخورده یادولا شده چیزی ازکف ماشین برداره یا شنگول بوده .
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
      0 0
      یا منگول بوده
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    2 0
    ماشالله تیبا یواش یواش داری جای پریاد توی تصادفات رو میگیری شیطون
  • رضا IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
    5 0
    سلام، ماشین سرمه ای رنگ، ساینا هست نه تیبا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس