کد خبر 854701
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱
تصادف بزرگراه تهران قم

دو دستگاه خودروی پژو پارس و سوناتا در بزرگراه تهران ـ قم با هم برخورد کرده و در اثر این تصادف، خودروی پژو پارس به یک طرف واژگون شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۰۷:۲۶  صبح امروز برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری در مسیربزرگراه تهران ـ قم، قبل از عوارضی به سمت تهران، آتش‌نشانان ایستگاه ۵۰ را به محل حادثه کشاند.

بیشتر بخوانید:

تفریح این روزهای برخی جوانان برای رو کم کنی

علی اکبر فرمانی؛ رئیس ایستگاه ۵۰ آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سوناتا حین حرکت در بزرگراه تهران قم به علت نامشخصی به شدت با یکدیگر تصادف کردند.

وی تصریح کرد: در اثر این برخورد، خودروی پژو پارس به یک طرف واژگون شد، سرنشینان آن مصدوم و داخل این خودرو محبوس شدند.

رئیس ایستگاه ۵۰ آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با رعایت اصول ایمنی و قطع برق خودروها با استفاده از ابزار مخصوص (هولماترو)، بدنه اتاقک خودرو را بریده و هر دو سرنشین گرفتار (دو مرد ۴۰ و ۶۲ ساله) را از داخل خودرو پژو پارس خارج کرده و تحویل عوامل پزشکی اورژانس حاضر در محل دادند.

وی افزود: با توجه به آسیب‌دیدگی شدید مصدومان از ناحیه سر، صورت، دست و اعضای داخلی بدن، به سرعت آنها به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود به منظور پیشگیری از بروز حادثه رانندگی احتمالی به پاک‌سازی و جمع‌آوری قطعات پراکنده خودروهای تصادفی از سطح جاده و نیز ایمن‌سازی محل پرداختند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    9 0
    امنیت سوناتا کجا امنیت پژو پارس کجا
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    15 0
    خیلی جالبه ! موتور پژو از گیربکس جدا شده خداییش کِرکِر خندس!!! --- خدا رو شکر زنده موندن و همچنین قطع نخا نشدند / واقعا دستگیری و معجزات خداوند رو در ایران به چشم میشه دید
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    6 0
    امنیت ماشین مهم نیست نبود پلیس وجود دوربین با مکان مشخص به جای پلیس وجود رانندگان جانی و مجنون و کسانی که از انواع عقده رنج می برند دست به دست هم داده و جاده های ایران را به جاده مرگ تبدیل کرده
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
    18 0
    پژو رو باید با خاک انداز جمعش کرد.تولید کنندگان این ماشینها دشمنان این مردمند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس