اصغر سمسارزاده

آقای ضرغامی خیلی خوب کار کرد برعکس نظرِ خیلی‌­ها که فکر می­‌کنند کاری نشده، خیلی کار کرد، یعنی از مدیرانی که از اول انقلاب آمدند از محمد هاشمی بگیرید تا آقای لاریجانی و غیره که آمدند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -اصغر سمسارزاده، هنرپیشه سینما تئاتر، تلویزیون و رادیو در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم به نکات جالبی در مورد سانسور در دوره مدیریت عزت‌الله ضرغامی اشاره می‌کندو می‌گوید : اوجِ احترام هنرمندان رادیو زمانِ آقای ضرغامی بود، خیلی به ما می­‌رسید. عزت­ الله­ خان را من خیلی دوست دارم، دو تا عزت­ الله را من دوست دارم یکی ضرغامی است، یکی آقای انتظامی.

سمسارزاده در ادامه گفتگویش اشاره می‌کند برنامه‌های رادیو زمان آقای ضرغامی مخصوصا نوارهای صبح جمعه بازبینی نمی­‌شد و روی آنتن می­‌رفت. سمسارزاده در ادامه اشاره می‌کند، ناظران پخش برنامه‌ها را  گوش نمی­‌دادند، می­‌رفت و می­‌دادند به  پخش.نوارها  هفت و نیم  صبح می­‌رفت پخش و یکی از بچه­‌های ما هم بالای سر آن بود و پخش می­‌شد و اگر اشکالی داشت به تهیه­ کننده می­‌گفتند این قسمت  را کمرنگ یا پررنگش کنید. آقای ضرغامی تلویزیون را از خیلی چیزها نجات داده بود، آقای ضرغامی خیلی خوب کار کرد برعکس نظرِ خیلی‌­ها که فکر می­‌کنند کاری نشده، خیلی کار کرد، یعنی از مدیرانی که از اول انقلاب آمدند از محمد هاشمی بگیرید تا آقای لاریجانی و غیره که آمدند، آقای سرافراز که داشت همه را تعطیل می­‌کرد.من راجع به کاری که در رادیو کردم می­‌توانم صحبت کنم، راجع به کل رادیو نمی­‌توانم صحبت بکنم. ما یک واسطه‌­ای هستیم بین مردم و مدیرانِ ارشد نظام، ما گرفتاری­‌های مردم را به طنز می­‌گوییم و مدیران باید گوش کنند. حالا گوش هم نکنند به خدا واگذارشان می­‌کنیم، این کارِ ما در رادیو بوده و هنوز هم داریم این کار را انجام می­‌دهیم.الان  اگر بخواهیم آن چیزهایی را که زمان ضرغامی می‌گفتیم  را بگوییم اصلاً برنامه را تعطیل می‌­کنند و درست نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس