کد خبر 634573
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

تولید مجموعه تلویزیونی طنز «همسایه‌ها» برای پخش از شبکه دوم سیما آغاز شد.

به گزارش مشرق، تصویربرداری سریال «همسایه‌ها» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو در ۴۰ قسمت، ۴۵ دقیقه‌ای مصادف با روز عید غدیر خم در لوکیشنی واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی آغاز شد.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: میلاد و مادرش به تهران آمده‌اند و قرار است صاحب ساختمان یاس که یکی از دوستان میلاد است، دفتری را به او برای پخش محصولات تولیدیشان اجاره دهد. دیگر اجاره‌نشینان ساختمان که مشاغلی همچون خدمات مجالس، وکالت، سایت خبری، ماهنامه و... دارند، چون در ابتدا فکر می‌کنند مستاجران جدید قرار است جایگزین آنها شوند تلاش می‌کنند به نوعی خود را در ساختمان حفظ کنند؛ اما در نهایت، میلاد و مادرش در اتاقی روی پشت‌بام ساکن می‌شوند و باقی ساکنین در دفاتر خود باقی می‌مانند. ماجراهای همسایه‌های ساختمان یاس با ورود میلاد و مادرش شروع می شود.

جواد رضویان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، بهاره رهنما، اصغر سمسارزاده، محمود جعفری، نعیمه نظام دوست، آرام جعفری، سمانه پاکدل، مجید یاسر، حسین سلیمانی، پوراندخت مهیمن، مسعود چوبین، طیبه دوست، النازحسینی، امیدعلومی و کاظم افرندنیا از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال ایفای نقش می‌کنند.


منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس