کد خبر 870685
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
هیرو

بعد از حذف ماتادورها از جام بیست‌ویکم، اکنون بحث انتخاب سرمربی بعدی لاروخا مطرح است.

به گزارش مشرق، بعد از حذف تیم ملی فوتبال اسپانیا از مسابقات جام جهانی 2018 با شکست در ضربات پنالتی مقابل روسیه در مرحله یک‌هشتم نهایی، رایزنی‌ها در خصوص انتخاب سرمربی بعدی ماتادورها آغاز شده است. فرناندو هیرو که پس از اخراج خولن لوپتگی در فاصله دو روز مانده به شروع جام جهانی 2018 از سمت سرمربیگری این تیم، به عنوان سرمربی موقت تا پایان این رقابت‌ها انتخاب شد، پس از شکست تیمش مقابل روسیه در ضربات پنالتی در مورد آینده‌اش گفت: «برای من تمرین دادن این بازیکنان لذتبخش بود. ادامه دادن یا ندادن به کارم تصمیم من نیست».

نشریه اسپانیایی «مارکا» از گزینه‌های احتمالی فدراسیون فوتبال اسپانیا برای نشستن روی نیمکت سرمربیگری لاروخا رونمایی کرد که بر این اساس لوئیس انریکه، سرمربی پیشین بارسلونا و خوسه میگوئل گونسالس مارتین دل‌کامپو ملقب به «میچل»، سرمربی پیشین تیم‌های مالاگا و المپیک مارسی شانس بالایی برای احراز این پست دارند، این در حالی است که خود هیرو نیز شانس ادامه حضورش در سمت سرمربیگری اسپانیا وجود دارد.

لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گفته که تا چند هفته آینده تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس