کد خبر 870452
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
وزش باد

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از احتمال خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در سطح شهر طی امروز (۱۰ تیرماه) خبر داد.

به گزارش مشرق، حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش میزان ناپایداری جوی طی بعد ازظهر امروز (۱۰ تیر) است، اظهار کرد: در برخی ساعات این روز وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی - شرقی انتظار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

گرمای ۴۱ درجه در راه است؛ ۵ توصیه مهم آب و برقی

وی ادامه داد: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که وزش باد در برخی ساعات طی امروز (۱۰ تیر) سبب خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق در سطح شهر شود همچنین در طول روز برغلظت آلاینده ازن به صورت تدریجی افزوده خواهد شد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه این وضعیت جوی طی فردا (۱۱ تیر) کمابیش ادامه دارد، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات فردا (۱۱ تیر) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۸ در شرایط سالم قرار داشت، گفت: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۹۶ همچنان در شرایط سالم است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس