کد خبر 870444
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
رضا سراج نمایه

در پلان آمریکایی-انگلیسی، جریان نفوذ و غربگرایان داخلی بازیگر اصلی برای نرمال سازی رفتار ایران از طریق برجام‌های هفت‌گانه بودند.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی در کانال خود در پیام رسان سروش نوشت:

خروج آمریکا از برجام، طرح آمریکایی-انگلیسی برای مهار و نرمال سازی ایران را منقضی نمود و پلان آمریکایی-اسرائیلی برای تغییر ساختار ایران را عملیاتی کرده است.

در پلان آمریکایی-انگلیسی، جریان نفوذ و غربگرایان داخلی بازیگر اصلی برای نرمال سازی رفتار ایران از طریق برجام‌های هفت‌گانه بودند. اما در پلان آمریکایی-اسرائیلی جریان ضدانقلاب بویژه منافقین و سلطنت طلبان بازیگر اصلی برای تغییر ساختار ایران به حساب می‌آیند. طرح آمریکایی-اسرائیلی برای براندازی در ایران، شامل فرایند 10 مرحله‌ای است که طی آن می‌بایست فشارهای سه‌گانه‌ی «اقتصادی، روانی و عملی» هم‌افزاء شده و از یک سو فلج اقتصادی در ایران را زمینه سازی نماید و از سوی دیگر رویگردانی اجتماعی در ایران را رقم بزند. این روند در ادامه باید توسط ضدانقلاب به فاز امنیتی تبدیل گردد.

یاداشت دیگری از رضا سراج را بخوانید:

حباب وعده‌های روحانی!

کارکرد FATF در جنگ اقتصادی

لاریجانی کار خودش را کرد

در چنین شرایطی، شبکه همکار داخلی غرب در اقدامی بیهوده تلاش می‌کنند؛ واگذاری امتیازات راهبردی به اروپا را زمینه‌سازی نمایند تا شاید کاخ سفید به پلان آمریکایی-اروپایی بازگردد. غربگرایان در ایران دچار سرگیجه شده‌اند و علیرغم خوش‌خدمتی به آمریکا، بار دیگر مورد بی‌مهری و بی‌اعتنایی واشنگتن قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    9 4
    ما اصلاح طلبان با امریکا هماهنگ هستیم و از نظام عبور کردیم..
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    9 0
    احسنت ، باید با سیاست و درایت هر دو پازل و هر دو سری مهره رو فلج کرد تا وقتی با اقدامات امنیتی طرح براندازی شکست خورد دیگر نتوانند دوباره طرح نرمال سازی را کلید بزنند
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    4 0
    مرگ بر منافق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس