کد خبر 870260
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
پورمختار

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: بعضاً در مجلس شاهد حضور مستمر برخی افراد به دنبال یک دعوت هستیم که به دنبال این حضورها سوءاستفاده‌هایی صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضاً در مجلس شاهد حضور برخی افراد خاص و سوءاستفاده‌های آنها از این حضور در خانه ملت هستیم.

وی افزود: گاهی اوقات افرادی به درخواست خود و یا دعوت یکی از نمایندگان برای ارائه گزارشاتی در کمیسیون‌های مجلس حاضر می‌شوند که بعضاً زمینه برای حضور مستمر آنها را در مجلس فراهم شده و شاهد سوءاستفاده‌هایی به دنبال این حضورشان هستیم.

بیشتر بخوانید:

پورمختار: FATF یک سند استعماری است

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: بعضاً پیش آمده و می‌آید که افرادی با استفاده از امتیازاتی (کارت 1500) زمینه‌ برای حضورشان در مجلس فراهم می‌شود.

پورمختار در ادامه با اشاره به عملکرد مجلس در حوزه حمایت از تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: در طول دو سال گذشته مجلس فقط در حوزه لایحه بودجه و قانون برنامه اقداماتی را در راستای حمایت از تولیدکنندگان،‌ اعطای تسهیلات به تولید و کار در این زمینه بوده‌ایم و در سایر موارد به ویژه در حوزه کمیسیون‌های تخصصی همچون کمیسیون‌های اقتصادی، صنایع و.. تنها به ارائه گزارش بسنده شده است.

وی در پایان گفت: قانونگذاری در مجلس باید در راستای خدمت به اقشار ضعیف جامعه باشد و ما شاهد حمایت از این اقشار در حوزه قانونگذاری و نظارت باشیم و نباید به‌گونه‌ای باشد که ابزار به عنوان وسیله‌ای در دست صاحبان زر و زور مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس