کد خبر 870224
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
بانک مرکزی نمایه

بانک مرکزی از 21 فروردین ماه سال جاری در راستای سیاست جدید ارزی اتخاذ شده به منظور مدیریت بهینه منابع ارزی کشور، به کالاهای ثبت سفارش شده از سوی وزارت صنعت، ارز مورد نیاز را تخصیص داده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی،  نظر به اهمیت موضوع و با هدف شفاف سازی و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و نیز  با توجه به تاکید و دستور رییس جمهوری محترم، فهرست کالاها را به تفکیک شرکت ها و افراد -که طی این مدت ارز رسمی به نرخ 4200 تومان دریافت کرده‌اند- منتشر می کند.

بیشتر بخوانید:

موافقت مشروط وزیر صنعت با معرفی دریافت‌کنندگان ارز دولتی

یادآوری می شود، این گزارش به درخواست وزارت صنعت برای کالاهایی که از سوی آن وزارتخانه مشخص شده، تهیه شده است؛ بنابراین در برگیرنده تمام کالاهای تامینِ ارز شده توسط بانک مرکزی نیست.

 همچنین گفتنی است، بانک مرکزی علاوه بر تخصیص و تامین ارز کالاهای مندرج در جدول زیر، مقادیر قابل توجهی ارز به مسافران خارج از کشور، دانشجویان، بیماران و نیز خدمات ثبت سفارش شده اختصاص داده که در اینجا به آنها اشاره نشده است.

فهرست دریافت کنندگان ارز به نرخ رسمی را اینجا  دریافت کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • GR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    2 0
    خدایییییییییییی من!!!!!!!! برای واردات چای خارجی عدس و نخود و قهوه خرد کن و سشوار و ....... ارز دولتی گرفتن!!!!! چقدر سشوار مهم و حیاته !!!!!!!
  • US ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    3 0
    اسامی فقط از زیر بار در رفتن و کار پوپولیستی است دولت مسئول نظارت و گزارش به مردم و دستگاه هاست، نمیشه هرکی هرچقدر خواست با مردم حساب کنه و اینا دلال بازی راه بندازن و دولت بگه ته هنر ما این لیست میدیم خودتون برید هرکاری میخواید بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس