کد خبر 870094
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
مهدی ترابی

مهدی ترابی ستاره دیگری است که برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس برای فصل هجدهم زیر نظر دارند و به دنبال انجام مقدمات حضورش در این تیم هستند.

به گزارش مشرق، مهدی ترابی، ستاره دو فصل اخیر فوتبال ایران که روزهای درخشانی را در تیم امید، سایپا و تیم ملی پشت سر گذاشته، از چندی پیش مورد توجه تیم‌های بزرگ فوتبال ایران قرار گرفته است. در این راه پرسپولیس علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات همچنان مایل است شرایط این انتقال بزرگ را برای خود شکل دهد.


در این رابطه شنیده می‌شود جلساتی طی روزهای اخیر میان رضا درویش و حمیدرضا گرشاسبی به عنوان مدیران دو باشگاه انجام شده و طرفین به توافق در رابطه با این انتقال دست یافته‌اند. درویش در این رابطه به خبرنگار ما می‌گوید: هنوز خبر جدیدی اتفاق نیفتاده است و همه چیز به همان صحبت‌های قبلی بازمی‌گردد. بنده به آقای گرشاسبی هم گفتم که با بازگشت مهدی ترابی و صحبت با ایشان در صورتی که توافق کنند این انتقال انجام خواهد شد. فعلا که تیم ملی به تازگی بازگشته و هنوز فرصتی برای جلسه نداشتیم و او در حال استراحت است.


شایعه دیگر در مورد این انتقال به درخواست باشگاه سایپا برای در اختیار گرفتن یکی از هافبک های پرسپولیس برای نهایی شدن این انتقال است. موضوعی که درویش آن را تکذیب می‌کند: این را در فضای مجازی خواندم و چند نفر از دوستان همکارتان نیز طی ساعات اخیر در تماس با بنده گفتند. من همانطور که گفتم هیچ توافقی در این رابطه نداشتیم و همه چیز به بعد از جلسه با مهدی ترابی بازمی‌گردد و باید ببینیم نظر او برای این انتقال چیست.


پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی محروم است و در صورتی که مهدی ترابی توافق خود را برای این انتقال صورت دهد باید چه تصمیمی در رابطه با حضور در تمرینات پرسپولیس یا همکاری با سایپا تا نیم فصل بگیرد؟ درویش همان صحبت‌های خود را ادامه می‌دهد و هیچ چیز را برای این مساله قطعی نمی‌داند: ما با مدیران پرسپولیس نه اکنون که از چندی قبل صحبت کردیم و به جایی رسیدیم که اکنون ترابی باید نظرش را بگوید. ما هیچ صحبتی هم برای انتقال بازیکنی از پرسپولیس به تیم ما نداشتیم. باید منتظر ماند تا ترابی در جلسه نظرش را بگوید.


باشگاه پرسپولیس علیرغم محرومیت از نقل و انتقالات برای حضوری موفق در ادامه مسیر لیگ برتر و آسیا و بهره بردن از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ تا این لحظه با مهدی شیری، مهدی شریفی، سعید کریمی قرارداد بسته و گفته می‌شود سروش رفیعی نیز به توافقات مثبتی برای حضور در این تیم و بازپس‌گیری پیراهن خاطره انگیز شماره هفت دست یافته است.


آنها در فصل آینده قادر خواهند بود امید عالیشاه را نیز در اختیار داشته باشند تا بخش عمده‌ای از ضعف این تیم با خروج بازیکنانی مثل صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان پوشش داده شود. تمدید قرارداد با احمد نوراللهی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، سیامک نعمتی و علی علیپور نیز بخش دیگری از فعالیت مدیران باشگاه برای حفظ اسکلت تیم و حضوری موفق در فصل آینده بوده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس